  • 1. Data: 2020-05-08 00:44:24
    Temat: Młotokros
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Od dawna mówiłem, że młotokros, ofrołd 4×4 to patologia jakich mało. To
    są ludzie, którzy z pasją wtranżalają się tam, gdzie ich nikt nie prosi,
    żeby niszczyć bezmyślnie przyrodę, uprawy, cudzą pracę i cudzy spokój.
    Na szczęście sami się potrafią przedstawić w najgorszym świetle. Jakim
    trzeba być dzbanem, żeby publikować takie nagranie?
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-05-07/mistr
    z-polski-niszczyl-pole-motocyklem-rolnik-dal-mu-nauc
    zke/?ref=kafle

  • 2. Data: 2020-05-08 10:14:11
    Temat: Re: Mlotokros
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    oj tu chyba bedzie rozwojowo...
    pan pierdziawek dostanie swoje za niszczenie, kieszonka sie zrobi lzejsza,
    a pan patyczak - za , no nie wiem co tam prorok zawola..., moze nawet i
    odsiedzi swoje....

  • 3. Data: 2020-05-08 11:59:32
    Temat: Re: Młotokros
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-05-07/mistr
    z-polski-niszczyl
    > -pole-motocyklem-rolnik-dal-mu-nauczke/?ref=kafle

    Z tego co piszą, gosc jest niereformowalny.
    Zero przemyslenia sprawy, nadal nie rozumie...

    Z drugiej strony czy fakt bycia dwukrotnym mistrzem PL w czymkolwiek w
    jakikolwiek sposób przesadza jakis wyzszy poziom inteligencji czy
    kultury?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 4. Data: 2020-05-08 12:14:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 08 May 2020 09:59:32 GMT, Budzik napisał(a):

    > Z tego co piszą, gosc jest niereformowalny.
    > Zero przemyslenia sprawy, nadal nie rozumie...

    Musiały wjechać w szkodę na Podhalu. Tam by mu wytłumaczyli :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-05-16 10:13:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-05-08 10:14, abn140 wrote:
    [...]
    > a pan patyczak - za , no nie wiem co tam prorok zawola..., moze nawet i
    > odsiedzi swoje....
    No chyba nie, ziobrzyści zmienili prawo odnośnie obrony koniecznej i
    teraz niby mniej trzeba się pi..ć z ,,napastnikiem", który bez zezwolenia
    wszedł na posesję ,,napadniętego", tzn. można śmielej przejść do
    zdecydowanych działań. Dotyczy to zarówno ochrony życia/zdrowia jak i
    mienia. Ale jestem ciekawy, jak ta sprawa się zakończy. Poza tym, te
    uderzenia kołkiem to raczej jakieś macanie, a nie konkretne, energiczne
    uderzenia.

  • 6. Data: 2020-05-17 12:50:38
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, May 16, 2020 at 10:14:19 AM UTC+2, JDX wrote:
> [...]
    > mienia. Ale jestem ciekawy, jak ta sprawa się zakończy. Poza tym, te
    > uderzenia kołkiem to raczej jakieś macanie, a nie konkretne, energiczne

    Raczej mala szansa, za wejscie na teren nieogrodzony raczej nic nie grozi (bo chyba
    trudno wymagac noszenia z saba map geodezyjnych i ksiag wieczystych ;) ), diabli
    wiedza po czym/czyim sie chodzi...
    Karane (hm.. symbolicznie?) jest nieopuszczenie terenu...
    Na byle wycieczce w gory rzaczej przechodzi sie przez dziesiatki prywatnych
    dzialek... (ba, czasem nawet szlak przez takie prowadzi, pomimo sprzeciwu wlasciciela
    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24392984,k
    olejne-szlaki-w-dolinkach-krakowskich-zagrozone.html )

    Art. 157. § 1. Kto wbrew żądaniu osoby uprawnionej nie opuszcza lasu, pola,
    ogrodu, pastwiska, łąki lub grobli,
    podlega karze grzywny do 500 złotych lub karze nagany.
    § 2. Ściganie następuje na żądanie pokrzywdzonego.

    ( wg http://poradypremium.pl/art=157kw )