    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Młotokros
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 08 May 2020 09:59:32 GMT

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Od dawna mówiłem, że młotokros, ofrołd 4×4 to patologia jakich mało.
    > To są ludzie, którzy z pasją wtranżalają się tam, gdzie ich nikt nie
    > prosi, żeby niszczyć bezmyślnie przyrodę, uprawy, cudzą pracę i
    > cudzy spokój. Na szczęście sami się potrafią przedstawić w
    > najgorszym świetle. Jakim trzeba być dzbanem, żeby publikować takie
    > nagranie?
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-05-07/mistr
    z-polski-niszczyl
    > -pole-motocyklem-rolnik-dal-mu-nauczke/?ref=kafle

    Z tego co piszą, gosc jest niereformowalny.
    Zero przemyslenia sprawy, nadal nie rozumie...

    Z drugiej strony czy fakt bycia dwukrotnym mistrzem PL w czymkolwiek w
    jakikolwiek sposób przesadza jakis wyzszy poziom inteligencji czy
    kultury?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,