  • 1. Data: 2019-11-02 23:22:21
    Temat: Motór na gaz ;)
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    https://tinyurl.com/y2kkaj77

    Może by swojego przerobił... Coś co wydaje się głupie, ale działa,
    ponoć nie jest głupie :]

    L.

  • 2. Data: 2019-11-03 02:57:00
    Temat: Re: Motór na gaz ;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-02, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:
    > https://tinyurl.com/y2kkaj77
    >
    > Może by swojego przerobił... Coś co wydaje się głupie, ale działa,
    > ponoć nie jest głupie :]

    Wolę mieć miejsce w kufrze niż zaebistą zapewne oszczędność
    maks kilkunastu-dziesięciu zł na miesiąc (minus koszta inwestycji).

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-11-03 18:21:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 3 listopada 2019 02:57:01 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:
    > Wolę mieć miejsce w kufrze niż zaebistą zapewne oszczędność
    > maks kilkunastu-dziesięciu zł na miesiąc (minus koszta inwestycji).

    Jak gość jeździ tym do roboty to w ciągu roku powinno się zwrócić,
    a może nawet szybciej. Bez celu raczej tego nie robił ;)

    L.

  • 4. Data: 2019-11-04 01:11:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-03, Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

    > Jak gość jeździ tym do roboty to w ciągu roku powinno się zwrócić,
    > a może nawet szybciej. Bez celu raczej tego nie robił ;)

    Mój pali średnio 3.7l, robię dziennie przeciętnie 30km, 5 dni w tygodniu
    (cały rok). Raczej się nie zwróci. No ale ponownie, tracimy miejsce i
    jeszcze trzeba cześciej tankować, bo ile tam tego gazu wlezie? Może po
    prostu facet dużo jeździ. Nb. jak zarzucić lpg na motocykl to trochę
    tego wyskakuje ale jakiegoś entuzjazmu w komentarzach (gdzie są) nie
    widać.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2019-11-04 11:49:44
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

> [...]
    > prostu facet dużo jeździ. Nb. jak zarzucić lpg na motocykl to trochę
    > tego wyskakuje ale jakiegoś entuzjazmu w komentarzach (gdzie są) nie

    LPG jest fajne i w miarę szybko się zwraca w autach które palą w okolicy
    10l.
    Fajniejsze jest w autach z dużym silnikiem które palą od 15l w górę.
    W motocyklach dużego sensu to nie ma, może poza zabytkowymi dnieprami
    i podobnymi które maja miejsce (kosz boczny) a palą tyle co samochody.

    Dla oszczędnych zalecam (poza komunikacją publiczną) hinduskie Enfieldy
    na ropę.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2019-11-04 16:36:52
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 listopada 2019 01:11:05 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski
    napisał:

> [...]
    > prostu facet dużo jeździ. Nb. jak zarzucić lpg na motocykl to trochę
    > tego wyskakuje ale jakiegoś entuzjazmu w komentarzach (gdzie są) nie

    czasem na zlotach opowiadali ze ich motury palą wiecej niż moje auto - to ja wtedy
    wolę jednak auto :)
    jak ma kosztować to ma być klima :P

    b.

  • 7. Data: 2019-11-05 13:08:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

    > Fajniejsze jest w autach z dużym silnikiem które palą od 15l w górę.
    > W motocyklach dużego sensu to nie ma, może poza zabytkowymi dnieprami
    > i podobnymi które maja miejsce (kosz boczny) a palą tyle co samochody.

    A ja bym widział motocykl ze zgazowywaczem drewna.

    "Jadę do lasu narąbać sobie paliwa."

  • 8. Data: 2019-11-05 15:22:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-11-05, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > A ja bym widział motocykl ze zgazowywaczem drewna.
    >
    > "Jadę do lasu narąbać sobie paliwa."

    Nie do końca w tym temacie, ale zawsze podziwiałem tego typu "przeróbki":
    https://youtu.be/d2Nk8Nnx6bI

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2019-11-05 22:56:38
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    Gaz drzewny znany jako holzgas. Wymaga sporego generatora.
    No i działa tylko na silnikach gaźnikowych.

    > Nie do końca w tym temacie, ale zawsze podziwiałem tego typu "przeróbki":
    > https://youtu.be/d2Nk8Nnx6bI

    Gwiazdowy silnik lotniczy, te ustawione jak inżynier przykazał
    nieładnie wyglądają w jednośladzie. Już lepiej wyglądają
    zwykle samochodowe rzędówki.
    Ale i tak spore brawa dla konstruktorów że im się chciało.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2019-11-12 15:48:54
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

    > Gaz drzewny znany jako holzgas. Wymaga sporego generatora.
    > No i działa tylko na silnikach gaźnikowych.

    W jednym kufrze bocznym generator, w drugim drzewo ;)

    Czemu nie działa z wtryskiem?

    Twarz jakby znajoma... https://www.youtube.com/watch?v=8lqCrZEXgqM