  • 1. Data: 2009-04-02 08:16:02
    Temat: Motorista - Podziękowania po otwarciu [trochę spam ;-)]
    Od: "Przemysław Budnicki" <a...@W...gazeta.pl>

    Witajcie,

    Chielibyśmy BARDZO podziekowac wszystkim gościom za przybycie i wspólną zabawę.
    Na prawdę warto było się starać, dla takiej imprezy :-)
    Mamy nadzieję, że Wy też się dobrze bawiliście.

    Dla tych, którzy nie byli:
    http://www.scigacz.pl/Motorista,nowy,salon,Hondy,w,W
    arszawie,8870.html
    http://www.motogen.pl/aktualnosci/zkraju/otwarcie-sa
    lonu-honda-motorista-w-warszawie,art231.html

    Jak wiecie planujemy otwarcie regularnego baru motocyklowego, wiec takie
    imprezy powinny nam się zdarzać częściej :-)

    Dlatego prosimy napiszcie co możemy poprawić następnym razem, czego
    oczekiwalibyście od takiego miejsca, etc. Postaramy się to uwzględnić w
    naszych działaniach.

    Dziekujemy i pozdrawiamy
    Team Motorista

    P.S.
    Uprzedzając pytania - Nasza strona zaraz ruszy w pełnej okazałości ;-)

  • 2. Data: 2009-04-02 08:21:28
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Jak wiecie planujemy otwarcie regularnego baru motocyklowego, wiec takie
    > imprezy powinny nam się zdarzać częściej :-)

    Super pomysł - dajcie znać jak się otworzy.

    Grzech
    VL800

  • 3. Data: 2009-04-02 08:27:30
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 2 Kwi, 10:16, "Przemysław Budnicki" <a...@W...gazeta.pl>
    wrote:
> [...]
    >
    > Dlatego prosimy napiszcie co możemy poprawić następnym razem, czego
    > oczekiwalibyście od takiego miejsca, etc. Postaramy się to uwzględnić w

    super. to ja mam pomysł. macie tam dzieś lekarza? bo wiesz,
    zaświadczenie lekarskie o niezbędnej obecności mi potrzebne. do RZony.

    - gildor

  • 4. Data: 2009-04-02 08:55:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Thu, 02 Apr 2009 08:16:02 +0000,
    Przemysław Budnicki napisał(a):

    > Dla tych, którzy nie byli:
> [...]

    dzięki za zdjęcia. Tym bardziej żałuję, że nie dałem rady dotrzeć :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 5. Data: 2009-04-02 14:39:05
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Budnicki" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gr1s82$998$1@inews.gazeta.pl...

    > Chielibyśmy BARDZO podziekowac wszystkim gościom za przybycie i wspólną
    > zabawę.
    > Na prawdę warto było się starać, dla takiej imprezy :-)
    > Mamy nadzieję, że Wy też się dobrze bawiliście.

    Siemka
    Ja to mam pecha, zawsze się dowiaduję po :-(

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 6. Data: 2009-04-05 10:05:07
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 02-04-2009 o 10:27:30 gildor <m...@g...com> napisał(a):

    > super. to ja mam pomysł. macie tam dzieś lekarza? bo wiesz,
    > zaświadczenie lekarskie o niezbędnej obecności mi potrzebne. do RZony.

    A teściom wystarczy taki papier?

    --
    Terror | B12 | X360 | PSP | GG: 52182 | GT: T3rror PL
    t3rror.eu

  • 7. Data: 2009-04-05 10:06:55
    Od: Terror <t...@s...scigacz.pl>

    Dnia 02-04-2009 o 10:16:02 Przemysław Budnicki
    <a...@w...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlatego prosimy napiszcie co możemy poprawić następnym razem, czego
    > oczekiwalibyście od takiego miejsca, etc. Postaramy się to uwzględnić w

    Siakieś kanapy na tarasie ;) coby było gdzie spolec. Od ławek w 2oo dupa
    boli i cza latać ;)