  • 21. Data: 2023-04-06 20:43:23
    Temat: Re: Motorola
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.04.2023 o 15:47, PiteR pisze:

    > Dziś czekałem na ważny telefon od lekarza. Postawiłem przed sobą dwa na
    > stole i jeden u koleżanki która siedzi 40m ode mnie przy samym oknie.
    > Wszystkie w tej samej sieci O2.
    >
    > Podstawowy telefon J5 2017 nie zadzwonił, lekarz sie nagrał na pocztę,
    > zapasowy A30s SM-A307FN zadzwonił, trzeci Wileyfox już nie musiał to
    > nie wiem czy by zadzwonił.
    >
    > Także tak.

    Próbowałeś na "sztywno" wymusić 2G? Często działa znacznie lepiej liż 3G
    czy LTE w miejscu o słabym zasięgu.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 22. Data: 2023-04-06 20:52:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:46d049be-90d2-421f-bdfa-dc25dbe12a4bn@googlegr
    oups.com>
    user Dawid Rutkowski pisze tak:

    > No jeszcze w takim razie kluczyki potrzebne.

    byłby otwarty

    > Hmm, może przeceniłem możliwości e-niani - to jest tylko podsłuch
    > czy też można coś zapodać zwrotnie?

    butlę kaszy ;)

    --
    Piter

  • 23. Data: 2023-04-06 21:01:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u0n3sj$7qfa$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user LordBluzg(R)?? pisze tak:

    > Próbowałeś na "sztywno" wymusić 2G? Często działa znacznie lepiej
    > liż 3G czy LTE w miejscu o słabym zasięgu.

    nie próbowałem ale spróbuje

    W takie ważne dni wyłączałem tylko wifi i bt.
    Wydaje się, że to pomaga.

    --
    Piter

  • 24. Data: 2023-04-06 22:07:00
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 06.04.2023 o 21:01, PiteR pisze:

    > nie próbowałem ale spróbuje

    Jak pomoże to się pochwal u mnie pomaga zawsze :)

    > W takie ważne dni wyłączałem tylko wifi i bt.
    > Wydaje się, że to pomaga.

    Raczej nie.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2023-04-06 23:16:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 6 kwietnia 2023 o 20:52:00 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:46d049be-90d2-421f...@googlegroups.com>

    > byłby otwarty

    O matko, co za piękny kraj, nie trzeba zamykać samochodu...

    > butlę kaszy ;)

    Eee, sądziłem, że będziesz przez to chciał gadać.
    Potrzebny byłby level 2 - walkie-talkie.

    Jak byliśmy na Krecie to para z niemowlakiem zostawiała go na drzemkę w pokoju i szli
    na basen z takim podsłuchem.
    U mnie z 2-latkiem to już było niemożliwe, zbyt mobilny.
    Dobrze, że udało się z panią sprzątającą dogadać, żeby przychodziła nam do pokoju
    tylko między śnisdaniem a obiadem.
    I dobrze że był stolik, którym można było przyblokować kanapę, na której spał...

  • 26. Data: 2023-04-07 00:15:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:36099e52-a78d-436d-a2f8-b545c3a7312fn@googlegr
    oups.com>

    > O matko, co za piękny kraj, nie trzeba zamykać samochodu...

    Nie taki piękny. To tylko nasz parking z ochroną. Kamery cctv i
    przepustki. Skanery palców. Hurtownia obok ma nawet wyskakujące
    kolczatki na guzik. Budowa obok na fajrant barykaduje bramy koparkami.

    Kłodka to tylko symbol posiadania ale zwozą bloki betonu i układają za
    bramą na długi weekend.

    w Londynie baaardzo kradną samochody.
    Dla nas Polaków aż zdumiewająco często. Szczególnie dostawcze.
    Wiele aut ma lagi na kierę i zapięcia na koło. Dodatkowe zamki
    patentowe.

    --
    Piter

  • 27. Data: 2023-05-01 22:40:54
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-04-06 o 22:07, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Jak pomoże to się pochwal u mnie pomaga zawsze :)

    Też mam takie przypadki i to kilka razy, tel jakby się 'zacinały', nie
    odbierają połączeń, cisza, ani dzwonka ani wibracji, dzwonię do żony i
    nie mogę się dodzwonić a potem okazuje się że tel leżał na biurku
    włączony obok niej, i kilka nieodebranych połaczeń na tel, zadzwonię w
    domu i wszystko gra, odbiera a nic nie było zmieniane, potem odbiera
    jakby nigdy nic, za jakiś czas kilku miesięcy znowu to samo, Orange
    jakby ktoś pytał, z dzieckiem też tak już miałem ze dwa razy, inny tel i
    inna sieć. Dziwne.

    --
    Janusz

  • 28. Data: 2023-05-01 22:53:02
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 01.05.2023 o 22:40, Janusz pisze:

> [...]
    > jakby nigdy nic, za jakiś czas kilku miesięcy znowu to samo, Orange
    > jakby ktoś pytał, z dzieckiem też tak już miałem ze dwa razy, inny tel i

    Należy też sprawdzić, czy telefon (raczej nowy) nie korzysta z WiFi
    Calling. U mnie działa śmisznie, znaczy kiedy ktoś do mnie dzwoni, to
    zrywa mu połączenie i kilka razy musi powtarzać randomowo, znaczy nie
    zawsze się to dzieje. W domu mam słaby zasięg GSM. Jeśli ja dzwonię
    przez WC to często zrywa po minucie rozmowy.

    Oczywiście wskaźnik sygnału przy połączeniu WiFi Calling jest na full.

    Trzeba obserwować ikonki u góry ekranu, no chyba, że sobie ktoś strzelił
    w kolano i powyłączał ikonki.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2023-05-03 22:31:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2023-05-01 o 22:53, LordBluzg(R)?? pisze:

    > Należy też sprawdzić, czy telefon (raczej nowy) nie korzysta z WiFi
    > Calling.
    Chyba nie, tel stare a router WiFi w zasięgu wzroku.
    Bardziej obstawiałem jakies zakłócenia np od zasilacza wtyczkowego bo to
    wszystko blisko siebie, ale to raczej nie to. Sam nie wiem.

    --
    Janusz

  • 30. Data: 2023-05-04 20:26:30
    Od: Grzexs <g...@p...fm>

    > Chyba nie, tel stare a router WiFi w zasięgu wzroku.
    > Bardziej obstawiałem jakies zakłócenia np od zasilacza wtyczkowego bo to
    > wszystko blisko siebie, ale to raczej nie to. Sam nie wiem.

    To może VoLTE coś miesza? U mnie dawało podobne objawy, gdy było włączone.

    --
    Grzexs