  • 21. Data: 2012-04-26 21:37:51
    Temat: Re: Musiało się tak skończyć
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał

    > Jak mi się spieszy w nocy to ulotka na klej - znaczy pod wycieraczkę -
    > na szybę tam gdzie naklejka i reklamówka na cześć rejestracji.

    Nie zapomnij o tylnej tablicy. Większość zdjęć np. z Kobylnicy jest
    robiona od tyłu.

    --
    Hinek

  • 22. Data: 2012-04-26 21:50:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 21:30, Lewis pisze:

    > Pewnie stoją już 2 ;)

    A nie było żadnego, dzień był zauważyłbym.

  • 23. Data: 2012-04-26 21:59:23
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 21:37, Hinek pisze:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał

    > Nie zapomnij o tylnej tablicy. Większość zdjęć np. z Kobylnicy jest
    > robiona od tyłu.

    wiedziałem, że to pedały ;-)

  • 24. Data: 2012-04-26 22:57:10
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-25 23:48, szufla pisze:
> [...]
    > już żadnych szans na realizację tego planu. I to pomimo rekordowych
    > nakładów na rozbudowę sieci fotoradarów i jej obsługę. Poważne problemy
    > z tego powodu może mieć przede wszystkim Generalna Inspekcja Transportu
    > Drogowego, która w lipcu ub.r. przejęła od GDDKiA oraz policji sieć
    > fotoradarów i obiecała podnieść ich wydajność. Inspekcja tłumaczy, że
    > dotychczasowe wpływy są na niskim poziomie, ponieważ system nie działa
    > jeszcze optymalnie i wciąż jest w budowie. Zdaniem inspektorów wpływy z
    > fotoradarów w rzeczywistości są dużo większe, bo spora część mandatów

    Jak kiedyś usłyszałem o zabudżetowaniu wpływów z fotoradarów, to na myśl
    mi przyszło założenie na znanym portalu społecznościowym wątku
    wzywającego do przepisowej jazdy, co miałoby uwidocznić niezadowolenie z
    działań rządu. Jednakże zapał szybko mi opadł :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 25. Data: 2012-04-26 23:02:48
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 22:57, Czeslawek pisze:
> [...]
    > wzywającego do przepisowej jazdy, co miałoby uwidocznić niezadowolenie z
    > działań rządu. Jednakże zapał szybko mi opadł :-)

    Ja tam mogę, ale inni wymiękną. Jeden tydzień takiej jazdy i by
    podnieśli limity i zlikwidowali miejscowe logicznie niewytłumaczalne
    ograniczenia.

  • 26. Data: 2012-04-27 01:37:49
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 21:37, Hinek pisze:
    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał

    > Nie zapomnij o tylnej tablicy. Większość zdjęć np. z Kobylnicy jest
    > robiona od tyłu.

    Eee, a to nie jest, że musi być widoczna naklejka i twarz oprócz tablicy?

  • 27. Data: 2012-04-27 07:23:25
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Eee, a to nie jest, że musi być widoczna naklejka i twarz oprócz tablicy?

    Nie musi.

    sz.

  • 28. Data: 2012-04-27 08:04:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-04-27 07:23, szufla pisze:

    > Nie musi.

    Musi. Chyba, że się przyznasz.
    Jeśli nie pamiętasz, kto kierował - brak twarzy uniemożliwia wykrycie
    sprawcy. Oczywiście nie przeszkadza to sądowi wydawać wyroki, od których
    potem trzeba się odwoływać.

  • 29. Data: 2012-04-27 11:32:46
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-04-27 08:04, Marcin N pisze:

> [...]
    Oczywiście nie przeszkadza to sądowi wydawać wyroki, od których potem trzeba się

    Czy ktoś jeszcze próbuje karać wtedy za wykroczenie, zamiast za niewskazanie?
    Czy też piszesz o próbach wskazania "ja, brat albo Wasilij z Dniepropietrowska"?

  • 30. Data: 2012-04-27 13:41:34
    Od: Arek <a...@a...pl>

    > Musi. Chyba, że się przyznasz.
    > Jeśli nie pamiętasz, kto kierował - brak twarzy uniemożliwia wykrycie
    > sprawcy. Oczywiście nie przeszkadza to sądowi wydawać wyroki, od których
    > potem trzeba się odwoływać.

    Zmienili przepisy (od 2011), teraz za brak twarzy albo zdjęcie od tyłu
    nie da się wywinąć a wiadomo, że za nie wskazanie jest większa kara,
    więc SG/SM chętniej takie zdjęcia robią bo kasa większa.

    A.