    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Napelnianie kartridza Samsunga
    Date: Tue, 31 Aug 2021 12:11:49 +0200

    Dnia Tue, 31 Aug 2021 10:56:45 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > W sumie to już nie Samsung, lecz HP drukarki - tak czy inaczej wyschło mi niedrogie
    źródło oryginalnych kartridży do laserowego
    > urządzenia wielofunkcyjnego Samsung serii SCX-5***.
    > Wcześniejsze doświadczenie (ale ostatnie niemal 10 lat temu) z napełnianiem (marki
    przeróżne jak Lexmark, Panasonic, Samsung) zawsze
    > się kończyły jakoś źle - albo mazało, albo nie czytało czipa, albo pyliło tonerem
    do wnętrza.
    > Jak na dziś wygląda sytuacja z napełnianiem (urządzenie Samsung -> support HP)?
    > Czy warto przy okazji przeprowadzać "regenerację" bębna światłoczułego?
    > Nówka kartridż to co najmniej kilka stówek (wersja 10 000 kopii).

    Chyba Ci nie pomogę wprost.
    Moje ostatnie regeneracje, to maszynka do kaset dla igłówek, ale to było
    niespełna 30 lat temu.

    Ostatnio do różnych urządzeń kupuję zamienniki nzjczęściej firmy Cartridge
    Web. Na tyle dobre, że nie przekłamują kolorów ani na Minoltach, ani na
    OKI.

    Zobacz tu:
    https://www.profibiuro.pl/szukaj.html/pr=13/pl=3214/
    pm=3230

    Nie kosztują kilku stówek.
    Aczkolwiek model urządzenia wybrałem losowo, bo nie wiem, co masz.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam