  • 51. Data: 2011-03-30 13:04:01
    Temat: Re: Nasze drogie paliwo...
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 30.03.2011 10:34, Tomek pisze:
    > Ceny popularnej benzyny Pb95 mogą skoczyć do 5,15 zł za litr, a oleju
    > napędowego do 5,10 zł/l - wynika z raportu Money.pl.

    A ja mam ich wszystkich w dupie, i tak zawsze tankuje za stówę :P

  • 52. Data: 2011-03-30 13:06:13
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Tanie państwo... Banda nierobów żerująca na szarym człowieku...

    <yo>

  • 53. Data: 2011-03-30 13:14:58
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-03-30 12:54, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "MMS" <nntp11@SPAM_interia.fm> napisał w wiadomości

    > Faktycznie to chyba masz kłopoty z rozumieniem słowa pisanego.

    A to ja napisałem czy ty ? "O tym że obecnie te widełki są przekroczone
    o bodajże 60 Eur na tonie tym bardziej. "

    Wygląda, że nie tylko nie wiesz co piszesz ale i masz coś z pamięcią.
    Jesteś też jak widać niedoinformowany, bo z przepisów wynika, że jest
    ale dolna granica. Bajkopisarzu...

  • 54. Data: 2011-03-30 13:25:56
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-03-30 14:01, Cavallino pisze:

    > Dwa posty niżej już zostało podane, mój przedpiszca zapodawał.

    Tak odnośnie twojej oceny moich kłopotów ze zrozumieniem. Żebym nie czuł
    się samotnie :)
    http://www.rjp.pan.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=1006:przedpiszca-przedpica-&catid=44:
    porady-jzykowe&Itemid=58

  • 55. Data: 2011-03-30 13:26:53
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-03-30 12:59, Artur Maśląg pisze:

    > To już powie gospodarka w zależności od konkretnej sytuacji.

    No pomyśl jeszcze raz, co kształtuje cenę? Twoja opinia czy popyt?

    Które?

    A.

  • 56. Data: 2011-03-30 13:29:37
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-03-30 13:26, Arek pisze:

    > No pomyśl jeszcze raz, co kształtuje cenę? Twoja opinia czy popyt?

    Opinia w telewizji że cukier będzie strasznie drogi, ludzi rzucają się
    na cukier i popyt powoduje że jest drogi ;) Więc i opinia i popyt ;)

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 57. Data: 2011-03-30 13:30:52
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-03-30 15:29, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "MMS" <n...@S...interia.pl> napisał w wiadomości

    iew=article&id=1006:przedpiszca-przedpica-&catid=44:
    porady-jzykowe&Itemid=58

    > LOL - Ty to masz problemy.
    > Uwierało i czekałeś żeby się odciąć?
    > No to słabo wyszło, musisz się bardziej postarać.

    Nie czekałem. Tylko aż po oczach dało ;)

  • 58. Data: 2011-03-30 13:36:30
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

> [...]
    >>

    > LOL - Ty to masz problemy.
    > Uwierało i czekałeś żeby się odciąć?
    > No to słabo wyszło, musisz się bardziej postarać.

    Nie uwierało. Ot, błąd popełniłem, co wystarczyło nadmienić bez kąśliwej
    uwagi. Nie ważne, przynajmniej nie jestem słowotwórczym matołem ;)

  • 59. Data: 2011-03-30 13:57:49
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl>

    > W Wenezueli kilka tat temu był coś koło 3 gr za litr.

    Skąd ?

  • 60. Data: 2011-03-30 14:06:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości