  • 31. Data: 2009-09-18 12:24:50
    Temat: Re: Nauka jazdy w Trójmieście
    Od: Magic <m...@w...pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@W...ens.net.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8tveo$1gd$1@inews.gazeta.pl...

    > tym bardziej powinien wiedziec, ze to o co pyta, nie ma specjalnego sensu

    Skoro dla Ciebie nie ma, to po co odpowiadasz ? Na szczęście są tacy co
    wiedzieli o co chodzi i już mi pomogli.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 32. Data: 2009-09-18 13:43:25
    Temat: Re: Nauka jazdy w Trójmie?cie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <piotrek@oczniak.net> napisał w wiadomości
    .

    > Jak już pisali wcześniej - jeśli nie potrafisz się skupić na pół godziny
    > to albo idź na odwyk, albo odstaw pojazdy mechaniczne wogole.

    psik kocie

  • 33. Data: 2009-09-20 12:37:27
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Jasne, jasne. Tyle razy slyszalem ze egzaminator ZLOSLIWE uwalil. A
    > przeciez tylko... (tu wstaw wykroczenie)

    Używałem kierunkowskazów na placu, bo nakazano nam sygnalizować
    manewry.
    Po przejechaniu placu p.Egzaminator spytał dlaczego nie
    sygnalizowałem. Powiedziałem, że kierunkami sygnalizowałem. "Przecież
    mogły nie działać". Przy czym ja sprawdziłem stan pojazdu przed
    wskoczeniem na siodełko, łacznie ze światłami, sygnałem itp. jak
    egzaminatora nie było na placu. Kazał mi ponownie przejechać plac z
    sygnalizowaniem manualnym. Oczywiście musiał się upewnić, czy aby na
    pewno sprawdziłem działanie motocykla. Cała grupa egzaminowanych oraz
    pan techniczny potwiedzili. Z bodaj 8 osób zdałem tylko ja.
    Tak, wierzę w złośliwość egzaminatorów. Oni też są tylko ludźmi. Choć
    czasem myślą, że nadludźmi.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 34. Data: 2009-09-20 19:59:50
    Od: n...@s...com

    On Sun, 20 Sep 2009 13:37:27 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Tak, wierzę w złośliwość egzaminatorów.

    a reszta egzaminowanych oblal zlosliwie czyli bez powodu ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 35. Data: 2009-09-21 07:54:52
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > a reszta egzaminowanych oblal zlosliwie czyli bez powodu ?

    Eee, ale mnie nie oblał.
    Przecież napisałem, że zdałem.

    A dwóch kolesi na placu to uwalił złośliwie, tyle pamiętam. Jakaś
    pierdoła w stylu podparcie się niewłaściwą nogą na górce do stopu czy
    coś.
    Przepraszam, że więcej nie pamiętam, ale to było... yyy... yyy..
    jedenaście lat temu.
    Albo dwanaście, nie jestem pewien nie jestem. Jak się nazywa ten
    Niemiec co mi zabiera wszystko zabiera?

    --
    Jasio
    vx etz

  • 36. Data: 2009-09-21 08:01:20
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    > a reszta egzaminowanych oblal zlosliwie czyli bez powodu ?

    Kasa,kasa,wielokrotny egzamin po prostu się opłaca...

    --
    Tomek
    BMW R1100S