  • 31. Data: 2019-08-04 00:10:11
    Temat: Re: Naviexpert - mój test
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 3 Aug 2019 22:44:17 +0200, w <qi4rmu$dlr$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > Teraz już za późno, okres testowy się skończył, a bez niego nawet nie
    > wejdę do ekranu nawigacji.

    Wejdziesz. Tylko wyznaczanie tras jest niemożliwe.

    To ustawienie systemowe.

  • 32. Data: 2019-08-06 18:39:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 04-08-2019 o 00:10, r...@k...pl pisze:

    > Wejdziesz. Tylko wyznaczanie tras jest niemożliwe.

    No a bez nich nie zobaczę manewru który mam wykonać.

    > To ustawienie systemowe.

    Których nie można zmienić dla pojedynczego programu.
    Ewidentna niedoróba - ciekawe jak to wygląda na tablecie o podobnych
    rozmiarach ekranu.

  • 33. Data: 2019-08-06 21:44:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 6 Aug 2019 18:39:06 +0200, w <qicaf6$qn7$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > No a bez nich nie zobaczę manewru który mam wykonać.

    Pisałeś, że wszystko masz za małe -- chyba chodzi o literki?
    To co konkretnie masz za małe?

    > Których nie można zmienić dla pojedynczego programu.
    > Ewidentna niedoróba - ciekawe jak to wygląda na tablecie o podobnych
    > rozmiarach ekranu.

    Używałem na tabletach 7, 8 i 10-calowych. Wszędzie było ok, no ale tableta nie
    trzymam 1m przed sobą.

  • 34. Data: 2019-08-06 21:46:46
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Pisałeś w czerwcu o 3-miesięcznej wersji darmowej.
    Minęły dopiero 2 miesiąca.

    No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
    https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

  • 35. Data: 2019-08-07 16:50:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2019 o 21:44, r...@k...pl pisze:

    > Pisałeś, że wszystko masz za małe -- chyba chodzi o literki?
    > To co konkretnie masz za małe?

    Literki oczywiście też, ale głównie sygnalizacje manewrów mi przeszkadzały.
    No i tych literek które bym najbardziej potrzebował, czyli czasu na
    alternatywnych trasach pokazywanego przed manewrem też już nie zobaczę.

    > Używałem na tabletach 7, 8 i 10-calowych. Wszędzie było ok, no ale tableta nie
    > trzymam 1m przed sobą.

    Ano właśnie - pewnie na tym polega problem.

  • 36. Data: 2019-08-07 16:55:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2019 o 21:46, r...@k...pl pisze:
    > Pisałeś w czerwcu o 3-miesięcznej wersji darmowej.
    > Minęły dopiero 2 miesiąca.

    Ale zrezygnowałem po 14 dniowym okresie próbnym, skoro nie dało się tego
    używać.

    > No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
    > https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

    Dzięki, spróbuję.

  • 37. Data: 2019-08-07 17:24:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-08-2019 o 18:56, r...@k...pl pisze:

    > Sprawdź sobie Ustawienia -> Wyświetlacz -> Wielkość interfejsu.

    Nie mam w ogóle opcji Wyświetlacz.

  • 38. Data: 2019-08-18 10:35:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2019 o 21:46, r...@k...pl pisze:

    > No i jeszcze tu jest gratis na 14 dni:
    > https://www.naviexpert.pl/autoswiat/

    Naviexpert poległ wczoraj na całej linii - jego przydatność okazała się
    na poziomie yanosika.
    Wyznaczył mi trasę (altrnatywną) z Kamienia Pomorskiego do Szczecina na
    1,15 h.

    W rzeczywistości przez stojący korek zaraz za wjazdem na DK3, całość
    trwała ponad 2h......

    Yanosik w tym korku od razu mówił, że 60 km zajmie 1,5 h, a NE upierał
    się, że wystarczy 1h i 10 minut (przy czym to już było 20 minut od
    pierwotnego startu, gdzie jego zdaniem całość miała zająć 1 h 15 minut).....

    Faktyczny, stojący, 3 km korek zaczął się dobre 2 km przed miejscem w
    którym NE go zapowiadał.

    Do tego w trasie sygnalizował też kontrole policyjne których nie było -
    zupełnie jak yanosik, choc w innych miejscach....

    Jednym słowem - nawigacja jak każda inna, nie ma w tym nic, za co warto
    byłoby zapłacić, już pomijając fatalne wyświetlanie ekranu, najgorsze ze
    wszystkich kilka nawigacji które mam zainstalowane.

  • 39. Data: 2019-08-19 12:45:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Yanosik w tym korku od razu mówił, że 60 km zajmie 1,5 h, a NE
    >upierał się, że wystarczy 1h i 10 minut (przy czym to już było 20

    Nie sa to znowu takie wielkie roznice z ktorych mozna by wyciagac
    dalekie wnioski ..

    >pierwotnego startu, gdzie jego zdaniem całość miała zająć 1 h 15
    >minut).....

    Ale to juz kiepsko swiadczy ... choc korek mogl powstac pozniej ...

    >Faktyczny, stojący, 3 km korek zaczął się dobre 2 km przed miejscem w
    >którym NE go zapowiadał.

    A dzis z kolei we wrocku yanosik mi pokazal korek, ktorego nie bylo.
    A moze byl, ale sie zdazyl rozladowac ?

    >Do tego w trasie sygnalizował też kontrole policyjne których nie
    >było - zupełnie jak yanosik, choc w innych miejscach....

    No - dowcipnisiow, zlosliwcow i policjantow nie unikniesz ... ale
    lepiej 10 razy zwolnic niz raz dac sie zlapac ...

    J.

  • 40. Data: 2019-08-19 19:05:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 19-08-2019 o 12:45, J.F. pisze:

    > Nie sa to znowu takie wielkie roznice z ktorych mozna by wyciagac
    > dalekie wnioski ..

    Są wystarczające, żeby wiedzieć, że nie ma po co płacić za coś, co nie
    jest nic lepsze od darmowego.

    > Ale to juz kiepsko swiadczy ... choc korek mogl powstac pozniej ...

    No niekoniecznie, skoro po zatrzymaniu się w nim pokazywał o 0,5 krócej
    niż było faktycznie.

    > A dzis z kolei we wrocku yanosik mi pokazal korek, ktorego nie bylo.
    > A moze byl, ale sie zdazyl rozladowac ?

    > No - dowcipnisiow, zlosliwcow i policjantow nie unikniesz ...

    Obstawiam, że to raczej kwestia złego algorytmu odwoływania tego typu
    zgłoszenia.
    Miejsca były takie, że tam faktycznie ktoś mógł stać, tyle że 3 h wcześniej.