  • 31. Data: 2009-01-14 12:45:13
    Temat: Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnieintryguje
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 09:58:07 +0100, Radosław Sokół
    <r...@m...com.pl> wrote:

    >Ale takie "potrzeby" są idiotyczne. Chyba się zgodzisz ze mną.

    Nie - nie zgodzę się. Równie dobrze możnaby powiedzieć że idiotyczna
    jest potrzeba posiadania wszytkich innych samochodów poza "maluchami"
    i Matizami bo one wystarczą w 99% przypadków do przemieszczania się po
    drogach.

    >Może i masz rację. Ale to mnie nie przekona do zaprzestania
    >walki z nieuzasadnionymi technicznie zakupami.

    No to walcz też z zakupem wszytkiego co większe niż Matiz. Czemu
    uwziąłeś się akurat na komputery? ;-)

    >Ale jeśli i on tego nie potrzebuje to warto mu to odradzać...

    A skąd wiesz że nie potrzebuje? Co prawda może tylko będzie się lepiej
    czuł mając takowy sprzęt ale samopoczucie to ważna rzecz. Matiz? ;-P

    Zdrówko

  • 32. Data: 2009-01-14 13:36:48
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Babcia" Dobosz"
> [...]
    >jest potrzeba posiadania wszytkich innych samochodów poza "maluchami"
    >i Matizami bo one wystarczą w 99% przypadków do przemieszczania się po

    I w dużej mierze masz rację. Posiadanie w dużym mieście samochodu
    większego niż klasa A jest bardzo często idiotyczne.

    --
    [------------------------] I am Pinky of Borg. Gee Brain, who will we
    [ K...@e...eu.org ] assimilate tonight?

  • 33. Data: 2009-01-14 13:48:52
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 14:36:48 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Babcia" Dobosz"
    >
    >I w dużej mierze masz rację. Posiadanie w dużym mieście samochodu
    >większego niż klasa A jest bardzo często idiotyczne.

    Ale nie zawsze. Teoretycznie jak jest rodzina 2+1 albo 2+2 to taki
    Matiz jest OK bo dowiezie wszytkich niby wszędzie. Tylko że jest tak
    fajnie tylko. Np. okazuje sie że trzeba dla dzieciaka wozić wózek. No
    i zonk - do bagażnika Matiza albo się nie zmieści albo po włożeniu
    wózka nei zmieścić się już torba z pieluchami. Oczywiście możesz na
    dach Matiza założyć bagażnik albo zamontować hak i ciągać przyczepkę.
    Ale jakoś dziwnie wolę jednak mieć zamiast Matiza duże kombi lub vana
    choć pewnie najczęściej nie będę wykorzystywał pełni jego możliwości.

    Zdrówko

  • 34. Data: 2009-01-14 14:00:54
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Babcia" Dobosz"
    >Ale nie zawsze.

    Oczywiście. Podobnie jak nie zawsze głupie jest kupowanie notebooka.

    >Ale jakoś dziwnie wolę jednak mieć zamiast Matiza duże kombi lub vana
    >choć pewnie najczęściej nie będę wykorzystywał pełni jego możliwości.

    A możesz pokrywać koszty kongestii, które przez Ciebie ponoszę?
    Dziękuję.

    --
    \------------------------/ I can only go up to
    /------------------------\

  • 35. Data: 2009-01-14 14:46:10
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 15:00:54 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >A możesz pokrywać koszty kongestii, które przez Ciebie ponoszę?

    A potrafisz wykazać ze to akurat ja Woje koszty generuję? :-P

    Zdrówko

  • 36. Data: 2009-01-14 14:58:57
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Babcia" Dobosz"
    >A potrafisz wykazać ze to akurat ja Woje koszty generuję? :-P

    Ty też.

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Coming soon, Rick Borganis starring in "Ho-
    .\....@e...eu.org.\.\. ney, I Assimilated the Kids

  • 37. Data: 2009-01-14 15:38:37
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 15:58:57 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Babcia" Dobosz"
    >
    >Ty też.

    Co ja też? Że potrafię wykazać? Nie - nie potrafię.

    Bo tego że ja generuję jakiś fragment Twoich kosztów to akurat nie
    jesteś w stanei wykazać. Nie wiesz nawet czy jeżdżę samochodem. A
    jeśli nawet jeżdżę to jakim. Napisałem że "wolę" a nie że "jeżdżę".

    Zdrówko

  • 38. Data: 2009-01-14 17:29:22
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >jesteś w stanei wykazać. Nie wiesz nawet czy jeżdżę samochodem. A
    >jeśli nawet jeżdżę to jakim. Napisałem że "wolę" a nie że "jeżdżę".

    Napisałeś, że wolisz mieć. Co sugeruje, że masz. No, chyba że tak sobie
    brzdąkasz z pozycji teoretyka.

    --
    \------------------------/ Heisenberg of Borg: "You might be assimila-
    | http://epsilon.eu.org/ |
    /------------------------\

  • 39. Data: 2009-01-15 08:33:55
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 14 Jan 2009 18:29:22 +0100, Mariusz Kruk
    <M...@e...eu.org> wrote:

    >epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Maciek "Babcia" Dobosz"

    >Napisałeś, że wolisz mieć. Co sugeruje, że masz. No, chyba że tak sobie
    >brzdąkasz z pozycji teoretyka.

    "Wolę mieć" nie jest równoznaczne z "mam" - troszkę logiki nei
    zaszkodzi. Mieć to ja wolę np. kilkadziesiąt milionów i zyć jako
    rentier. A nie łazić codziennie do pracy. ;-)

    Zdrówko

  • 40. Data: 2009-01-15 08:44:16
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

> [...]
    >zaszkodzi. Mieć to ja wolę np. kilkadziesiąt milionów i zyć jako
    >rentier. A nie łazić codziennie do pracy. ;-)

    Nie. "Wolałbyś". A to różnica. Troszkę logiki nie zaszkodzi. :-P

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Microsoft Office 2000: Word: początek pisa-
    \ K...@e...eu.org / nia w dowolnym miejscu strony