  • 41. Data: 2009-01-15 13:49:10
    Temat: Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnieintryguje
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz napisał/a:

    > "Wolę mieć" nie jest równoznaczne z "mam" - troszkę logiki nei
    > zaszkodzi. Mieć to ja wolę np. kilkadziesiąt milionów i zyć jako
    > rentier. A nie łazić codziennie do pracy. ;-)

    A napisałeś chyba niedawno, że administruujesz serwerami zdalnie-z domu.

    --
    animka

  • 42. Data: 2009-01-16 10:11:25
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 15 Jan 2009 14:49:10 +0100, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    wrote:

    >A napisałeś chyba niedawno, że administruujesz serwerami zdalnie-z domu.

    Nie napisałem tak - choć faktycznie częścią serwerów administruję z
    domu. Ot np. takie ostatnie zlecenie na pewien system załatwiałem
    zdalnie - np. takiego Debiana można zainstalować zdalnie za pomocą
    osoby niekumatej. Takiej która potrafi uruchomić komputer, włożyć
    płytkę do napędu i pod dyktando ustawić parametry sieci do dostepu
    zdalnego via ssh. Bradzo przydatna opcja - instalwoąłem tak kiedyś
    system na serwerze stojącymw Chile.

    Zdrówko