eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaNetia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane › Re: Netia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Netia - wystawienie faktury jest strasznie skomplikowane
    Date: Thu, 25 Jun 2009 22:22:30 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 37
    Message-ID: <h20msi$pgk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <h1ttj4$orf$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <h20jml$sbc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: abkm247.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1245961938 26132 83.7.180.247 (25 Jun 2009
    20:32:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Jun 2009 20:32:18 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.22 (Windows/20090605)
    In-Reply-To: <h20jml$sbc$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:228227
    [ ukryj nagłówki ]

    > Kiedy to reklamowałem w BOKu mówiąc, że na 4 zlecenia zrobili 5 błędów
    > to kobieta popatrzyła na mnie z niedowierzaniem i odpowiedziała
    > "widocznie takiego ma Pan farta".
    >
    > Może u Ciebie jest podobnie ;-)
    Hahahahahahaha ;-) To jest dobre. ;-)

    Moja firma ma kilka linii/lacz intrnetowych i takich anegdot mam wiecej.
    Kiedys Pani z TP sie na mnie obrazila (serio), jak skladalem reklamacje.
    Mielismy Neostrade, ktora wypowiedzielismy na koniec miesiaca (abonament
    zaplacony z gory). Przygotwalismy sie na przelaczenie lacza na inne, na
    29 dnia miesiaca. Ale juz 26 odcieto nas od internetu.
    [Ja] - Kiedy powinniscie wylaczyc nam internet?
    [BL] - Na koniec miesiaca
    [Ja] - A wylaczyliscie 26
    [BL] - Ale dlaczego?
    [Ja] - To wlasnie JA chcialbym wiedziec!
    [BL] - Ale to TYLKO(!!!) 4 dni wczesniej!
    [Ja] - Tylko?! Abonament zaplacilem za CALY miesiac, wiec chce miec
    dostep do internetu przez CALY miesiac. To jest lacze firmowe i jest nam
    potrzbne do pracy
    [BL, FOCH] - To chce Pan zlozyc reklamacje?!
    [JA] - Oczywiscie!
    [BL] - Dobrze, numer zgloszenia przesle SMSem (trzask)

    Dostalismy zwrotu jakies 5 zl - chodzilo o sam fakt....

    Wiesz, cos w tym jest. Najgorsze jest w tym wszystkim to, ze osoby, z
    ktorymi rozmawiamy sa tak naprawde niczemu nie winne - bledy - w
    wiekszosci przypadkow - popelnia "backoffice". Dlatego uwazam, ze w
    infoliniach powinna byc opcja - "Jesli chcesz krzyczec, nacisnij 9". I
    powinien zglaszac sie czlowiek, ktoremu moznaby powiedziec, co mamy na
    mysli. ;-) Bo wyzywanie sie na konsultancie, ktory z nasza sprawa
    spotyka sie 1 raz w zyciu jest bez sensu...

    POZDRAWIAM
    Karol Nawrot

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: