-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie ma raportu bezoieczeństwa za 2015 rok?
Date: Thu, 31 Mar 2016 18:09:22 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 50
Message-ID: <ndji31$fn1$1@node2.news.atman.pl>
References: <1qd3or58cdsay.y3gn72c42chn$.dlg@40tude.net>
<nde6th$70u$1$opajak@news.chmurka.net> <ndh93u$im3$1@dont-email.me>
<ndisrf$nmq$1@node2.news.atman.pl> <o...@h...linksys>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1459440545 16097 83.142.198.226 (31 Mar 2016 16:09:05
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2016 16:09:05 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <o...@h...linksys>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579118
[ ukryj nagłówki ]On 31.03.2016 17:48, SW3 wrote:
> Otóż to. Tak sie wszyscy zafiksowali na radarach, czy może już nie
> wierzą, że ograniczenia dałoby się postawić sensownie?
> Niech ograniczenia oznaczają naprawdę maksymalną dopuszczalną prędkość
> (a nie obliczoną na samochód z niesprawnymi hamulcami, na łysych
> oponach, z zaszronionymi oknami, podczas intensywnego marznącego
> deszczu) to radary mogą stać i co kilometr na każdej drodze.
Ogólnie w Polsce jest po prostu za dużo znaków. Na Węgrzech i Słowacji
nie miałem problemu, żeby wiedzieć ile jest dopuszczalne - 90/50, chyba
że jakieś specjalne ograniczenia - rzadko.
A u nas - wjechałem przez przełęcz Dukielską - już były problemy -
znaków w ..., drugi ... wie czy ostatnia krzyżówka, to wyjazd z
parkingu, gruntowa czy trzeci .... wie co, czy jak jest zielona tablica
to wolno 90, czy tylko jakiś projektant gra w grę "czy pamiętasz białą
przekreśloną?". Dodatkowo jak do miasta dojechałem to reklamy dominujące
wszystko - wtedy zdałem sobie sprawę dlaczego Słowacja mi się podobała -
przecież architektura podobna - brak reklam.
No i nasrane tymi znakami - jest zakręt - widać go od początku do prawie
samego końca - brak niespodzianek w stylu przepaść, złe wyprofilowanie,
zwężenie drogi. No to na ch... znak, że zakręt? Bez znak pojechaliby
prosto, bo drogi nie widzą, ale znak zobaczą? No i na chucka
ograniczenie do 70 - przecież każdy widzi ile da się pojechać. To że
"można" 90 nie znaczy, że tyle trzeba - jak będzie śnieg to to 70 ze
znaku też będzie za dużo. Ile by nie było na znaku, ma jechać tyle, żeby
się nie wywalić.
Mam wrażenie, że kierowców traktuje się jak debili, a oni z koleji
traktują jak debili projektantów dróg. Zdjąć 50% znaków w diabły - i tak
nikt na nie nie patrzy. Jak ograniczenia, to wtedy jak po prostu na
pierwszy rzut oka przyczyny nie widać, ale jednak ona jest i trzeba
kierowcę ostrzec - w innych przypadkach niech kierowcy myślą sami. A po
co komu znak ograniczenia przed ślimakiem - jaki ślimak jest każdy widzi
i bez ograniczenia się domyśli, że nie nalezy w niego wjeżdzać 90km/h. A
jak wjedzie to w sumie dobrze - wypierdoli się we w miarę kontrolowanych
warunkach w barierki, to się nauczy - mógł trafić gorzej.
A od siebie dodałbym nieoznakowane kamery na przejściach bez świateł i z
2+ pasami ruchu wyłapujące wyprzedzanie. Im więcej tym lepiej.
Prawdziwe, atrapy, ukryte, mobilne, strażnicy zza krzaka - jakiekolwiek.
Na szczególnie niebezpiecznych widoczne, oczojebne żółte. Żeby zawsze
się zastanawiali czy nie przyjdzie 500PLN i 10 punktów. Tępić
skurwysynów bez litości. Narzędzia już są - w zasadzie dwa razy go
złapią i po prawku, bo jak ktoś tak jeżdzi to brakujące punkty pewnie
ma. Jak się po zółtej kartce nie obudzi, to czerwona i pauzuje.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.16 19:30 Pawel \"O'Pajak\
- 31.03.16 22:10 re
- 31.03.16 22:12 re
- 04.04.16 09:04 szerszen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-07-22 Genialna toaleta Urobot, automatycznie badająca mocz i kał z Taiwanu
- 2025-07-22 Thunderbird i dysk...
- 2025-07-22 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-07-22 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-07-22 Warszawa => Asystent ds. Sprzedaży i Rozwoju Klienta <=
- 2025-07-22 Warszawa => Sales Assistant and Customer Development Specialist <=
- 2025-07-22 antyfaszystka