  • 101. Data: 2011-12-29 15:32:20
    Temat: Re: Niech żyją smartfony i naviexpert
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-12-29 11:00, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Tak BTW Motki d160, to tam wielkim wyzwaniem było skasowanie SMSa. W
    > instrukcji nie było to opisane, sam pytałem się o to na
    > pl.misc.telefonia.gsm :)

    To w ogóle był ciekawy telefon - poza rozmiarami i tragiczną baterią w
    sumie to nie był taki zły :)
    Zmieniłem na Nokię 6110 (ten lakier kameleon - to był szał :) ) zaraz po
    premierze :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 102. Data: 2011-12-29 15:38:00
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    DoQ nabazgrał(a):

    > Bo HTC ma raczej przeciętny ten odbiornik. Mam w domu Desire i Xperie Neo,
    > po wyłączeniu dostępu do sieci i zresetowaniu AGPS przy HTC można zasnąć -
    > Xperia łapie w tych samych warunkach bez problemu, a nawet lepiej bo
    > potrafi w domu. Starsza MiniPro też to potrafiła. W zasadzie nawet się
    > zastanawiam na czym polega fenomen marki HTC, przeciętne multimedia,
    > przeciętny odbiornik GPS, krótki czas działania...

    Mam HTC Desire HD i łapie od razu ... nie wiem może odpal GPSFix-a i
    skalibuj .. powinno pomóc.

  • 103. Data: 2011-12-29 15:56:08
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Ale nie rozumiem, po co? Przeciez używasz tego w rzeczywistych
    > warunkach. I to w rzeczywistosci potrzebujesz szubkiego fixa - Mio nie
    > ma ulepszaczy i po długiej przerwie łapie fixa 10 minut - ocipieć można.
    >
    > Ulepszacze są po to, żeby to przyspieczyć - dla naszej wygody
    > właśnie. Lubisz się umartwiać? Załóż włosienicę...

    Gorzej jak właśnie jesyteś poza zasięgiem (albo za granicą i nie masz/nie chcesz
    skorzystać z "taniego" roamingu).

    pzdr
    \SK

  • 104. Data: 2011-12-29 16:09:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-12-2011 15:38, Chris pisze:
    > Mam HTC Desire HD i łapie od razu ... nie wiem może odpal GPSFix-a i
    > skalibuj .. powinno pomóc.

    Wyłącz dostęp do sieci i wyczyść AGPS, wtedy sprawdź. Bo o tym mówimy.

    --
    Paweł

  • 105. Data: 2011-12-29 16:14:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello DoQ,

    > Wyłącz dostęp do sieci i wyczyść AGPS, wtedy sprawdź. Bo o tym mówimy.

    A ja po raz kolejny pytam - po co to robić? Żeby sobie życie utrudnić?

    W upał w samochodzie wyłączasz klimatyzację bo kaszlak, którym kiedys
    jeździleś, jej nie miał?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 106. Data: 2011-12-29 16:20:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A ja po raz kolejny pytam - po co to robić? Żeby sobie życie utrudnić?
    > W upał w samochodzie wyłączasz klimatyzację bo kaszlak, którym kiedys
    > jeździleś, jej nie miał?

    Szczerze mówiąc nie wiem po co i dlaczego akurat mnie o to pytasz, skoro
    to ja napisałem że odbiorniki w telefonach spisują się lepiej.

    --
    Paweł

  • 107. Data: 2011-12-29 16:36:03
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-12-2011 15:56, Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Gorzej jak właśnie jesyteś poza zasięgiem (albo za granicą i nie
    > masz/nie chcesz skorzystać z "taniego" roamingu).

    W czym problem? Wtedy fixuje pozycję bez wspomagania AGPS. W moim tel.
    zajmuje to jakieś 30-45s.

    --
    Paweł

  • 108. Data: 2011-12-29 16:45:04
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Nie, to zwyczajne trollowanie, bądź jeszcze coś innego, ale o tym to
    > może innym razem.

    Znamienne, że największy troll PMS-u wszystkich wyzywa od... trolli. :>

  • 109. Data: 2011-12-29 18:15:26
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com>

> [...]
    > zastanawiam na czym polega fenomen marki HTC, przeciętne multimedia,
    > przeciętny odbiornik GPS, krótki czas działania...

    Fenomen jak fenomen. HTC robiło smartfony jak inni jeszcze o nich nie
    słyszeli.

  • 110. Data: 2011-12-29 18:15:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości
    >Nie, "chińskie" nawigacje wcale nie mają jakichś wypasionych
    >odbiorników - albo po prostu mają słabe oprogramowanie. Mam jeszcze
    >prosty model Garmina (oidp C330), ten ma wyraźnie lepszy i zbiera
    >porównywalnie szybko i dokładnie jak mój tel.

    Zalezy. Stara tania akira z biedronki na srodku pokoju po minucie
    lapie fixa. Co prawda tylko 2D, ale lapie, mimo gestej zabudowy
    dookola.

    Nokia C6 musi byc przy oknie, a i tak potrzebuje 5 minut.

    A nie, przepraszam, po 10m na srodku zalapala fixa, a po kolejnych 3
    nawet dosc dokladnego :-)

    J.