  • 1. Data: 2024-02-07 19:03:23
    Temat: Re: Niska cena życia...
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 5 Feb 2024 15:29:12 +0100 (GMT+01:00), w
    <upqrbp$qlr$1$Eneuel@news.chmurka.net>, Eneuel <e...@g...com> napisał(-a):

    > Trzeba
    > chyba kupić co najmniej trzy rzeczy z takiego koszyka

    Kup 3, będziesz frajerem razy 3 :D

  • 2. Data: 2024-02-09 00:45:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 8 lut 2024 o 16:00, Eneuel pisze:

    > Telefon oklejam foliami po kilka złotych... Ostatnim razem
    > okleiłem tak, że nie widać żadnego paprochu bez lupy... Pełny
    > sukces!!! W kilka dni po oklejeniu folia została zadrapana na
    > środku... Zero pęcherzyków powietrza, ale zadrapania są widoczne,
    > bo są zbyt głębokie, by naprawiły się samoistnie...
    > Mam jeszcze jedną taką folię, ale zamówiłem też ,,glazurę'' -- nie
    > wiem, czy zdałam ją przykleić bez pęcherzyków, ale ponoć jest
    > odporna na zadrapania... Pęcherzyki tworzą się tam, gdzie są
    > jakieś drobinki kurzu...

    Właśnie przywędrowała glazura zamówiona 30 stycznia -- 4 płytki
    łącznie za 9.75 pln. Niestety na trzech widać uszkodzenia -- na
    samych obrzeżach, każde w innym miejscu, więc raczej nie doszło
    do tych uszkodzeń podczas trans_portu... Uszkodzenia są drobne,
    nie wiem jak ostatecznie wypadną po przyklejeniu tychże glazur,
    więc jeszcze nie wiem, czy mam żądać zwrotu części kasy... Może
    jedynie zgłoszę problem i wyślę fotki, o ile zdołam uchwycić te
    uszkodzenia... Do ekranu na razie nie będę tego kleił, bo folia
    (o której wyżej pisałem) jest jeszcze w dobrym stanie mimo rysy
    na środku ekranu... Na glazurach nie widzę dziur na kamerę, ale
    nie używam tej kamerki, więc problemu wielkiego wg mnie nie ma,
    choć inni nie muszą być szczęśliwi; może te dziury są, choć nie
    są teraz (gdy glazury są oklejone ochronnymi foliami) widoczne?

    Folie są łatwe w montażu -- rzecz jasna nie za pierwszym razem.
    Z twardymi/sztywnymi glazurkami może być trudniej... Choć jedna
    z tych czterech zostanie poprawnie naklejona? Wytrzymają drobne
    otarcia i zarys_o_Wania? Nie odkleja się? Nie zasmarują ekranu?

    Ktoś ma z tym doświadczenie i zarazem chce podzielić się swoimi
    uwagami (dotyczącymi owych glazur -- ceramicznych foli) ze mną?

    https://pl.aliexpress.com/item/1005005351732593.html

    --