  • 41. Data: 2015-08-16 20:18:31
    Temat: Re: No i stracilem PJ
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-08-16 17:34, Zenek Kapelinder wrote:
    > No straciłeś. Chuj dupa i kamieni kupa stało się. Jakieś osobiste odczucia czy
    warto Ci było tam jechac za szybko. Czy jakieś dolegliwości z powodu chwilowego braku
    PJ będziesz miał? Czy będziesz się trochę pietrał jeżdząc chwilowo bez PJ? Czy w
    czasie kiedy będziesz jeździł bez PJ też będziesz znacznie przekraczał prędkość? Czy
    jak w końcu szczęśliwie oddadzą to takie doświadczenie czegoś Cie nauczy?

    Nauczy - zachowań antyspołecznych, braku zaufania do państwa, wykształci
    poczucie bycia represjonowanym, itd. - można mnożyć.

    O to chodziło?

    --
    mk4

  • 42. Data: 2015-08-16 20:22:50
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "mk4"

> [...]
    Nauczy - zachowań antyspołecznych, braku zaufania do państwa, wykształci
    poczucie bycia represjonowanym, itd. - można mnożyć.

    ---
    Zależy komu

  • 43. Data: 2015-08-16 20:45:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-16 14:08, z wrote:
    > W dniu 2015-08-16 o 11:39, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Nie zapytalem na
    >
    > Tak OT.
    > Widząc jak spisuje się Yanosik czy warto jeszcze kupować CB?

    Akurat jeśli chodzi o Wisłostradę, to aplikacja się rozwija tak, że
    krzyczy "kontrola prędkości" przy każdej zatoczce (akurat z wyjątkiem
    tej tytułowej).

    Shrek.

  • 44. Data: 2015-08-16 20:46:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-16 12:00, Myjk wrote:
    > Sun, 16 Aug 2015 08:20:32 +0200, Pawel "O'Pajak"

    > https://goo.gl/maps/4347j <- To jeszcze stoi?

    Stoi...

    Shrek.

  • 45. Data: 2015-08-16 20:47:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie ciebie pytałem,. Ty teoretycznie możesz pierdolić. Chciałbym poznać odczucia
    pierwszego na grupie praktyka.

  • 46. Data: 2015-08-16 22:56:40
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Jeśli znasz błędy, to dlaczego ich nie zgłaszasz?

    A skąd przekonanie, że nie zgłaszam? Olewają.

  • 47. Data: 2015-08-16 23:00:11
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dziwię się, że żadna partia nie ma w swoich postulatach

    Alez jest, tylko glosuje na nia jakies 3% wyborcow. No moze teraz bedzie
    z 5%.
    I przy okazji z pewnoscia zboczencow nie promuje, wrecz przeciwnie.
    Wiec nie znikaj owej partii.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 48. Data: 2015-08-16 23:10:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Wśrod pierdylionów różnych przepisów chyba tylko te regulujace ruch na drogach są
    ludzkie. Z zalożenia mają ułatwiać życie, robić poruszanie się bezpieczzniejszzym
    itp. To takie prawo stworzone przez ludzi i dla dobra ludzi.

    To, ze policjant sprawial wrazenie, ze w taki bulszit wierzy, to jeszcze
    moge pojac. Dobre zdolnosci aktorskie, opanowanie i mozna calkiem serio
    gadac jaka to spektakularna katastrofe w ruchu ladowym moglem spowodowac
    jadac o 51 za szybko, gdy 20m dalej jechalbym juz tylko o 31 za szybko i
    to wcale nie hamujac.
    Ale, ze czlowiek na grupie moze tak z wlasnej nieprzymuszonej woli... No
    chyba, ze emotikona zjadlo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 49. Data: 2015-08-16 23:45:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co byś nie napisał, o ile zabrali ci PJ a nie wpuszczasz innych w maliny to masz
    zagwozdkę. Wsiadając za kierownicę będziesz gubił kartofelki na okoliczność złapania.
    Jak jeździć? Za szybko i po głupiemu to mogą złapać. Jak przestrzegając przepisów to
    podpadające będzie i też źle. Pomimo że w bajki nie wierzysz to przy każdym
    fotoradarze będziesz się zastanawiał czy on robi zdjęcia tylko przekraczającym czy
    wszystkim. Bo jak wszystkim to sekud pięć kazać maszynie znaleźć zdjęcia samochodu
    którym jeździsz i zerknąć na fotki czy to ty czy znajomy z Czeczeni.

  • 50. Data: 2015-08-16 23:45:38
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie ciebie pytałem,. Ty teoretycznie możesz pierdolić. Chciałbym poznać odczucia
    pierwszego na grupie praktyka.

    Alez odczucia sa podobne u kazdego zdrowego na umysle czlowieka i mk4
    ujal je calkiem prawidlowo. Nie zgadzam sie tylko z zachowaniami
    aspolecznymi, bo dzialam spolecznie troche i lubie to. Nie bede tez
    przenosil odczuc odnosnie Miroslawa Rutkowskiego stopniea nieczytelnego
    na cala Policje, bo byloby to krzywdzace dla wielu rozumnych i
    wrazliwych ludzi w niej pracujacych.
    Odczucia i Nauka na przyszlosc:
    - po to jest CB, zeby z niego korzystac. Zawsze. Bezwzglednie zawsze.
    Aspolecznie jest tego nie robic.
    - Jesli Policjant jest tak samo madry jak Ty, to nie tracic czasu na
    dyskusje, tylko nie przyjmowadc mandatu - istnieje niezerowe
    prawdopodobienstwo, ze sedzia ma troche wiecej szarych komorek i nie sa
    to Nokie;-)
    - Ze Galas to wyjatkowo szkodliwa postac, to juz po wielokroc pisalem,
    wiec tylko dla porzadku, zeby ktos nie pomyslal, ze mi przeszlo.
    - Jesli nie mozna odgadnac powodow naglego ograniczenia, to z pewnoscia
    przyczyna jest bezpieczenstwo... budzetu.
    - mniej punktow jest za spowodowanie kolizji, niz za przekroczenie
    predkosci, za wyprzedzanie na przejsciu nie zabieraja PJ, za 51 na 3
    pasmowym highwayu bez przejsc tak. Bardzo to wychowawcze.
    - Glosowac na wyborach jak od zawsze glosuje, tylko wiecej w partii dzialac.
    O czyms zapomnialem?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa