  • 1. Data: 2020-07-24 10:02:00
    Temat: Re: Norton Antyprogram
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 23.07.2020 o 17:16, slawek pisze:

    > Oczywiście można (jeżeli ma się prawa admina) wyłączyć lub
    > odinstalować gnojstwo. Albo dodać folder do wyjątków. Tyle że to
    > nie jest to co powinno być - wykluczenie reguł "too new" i "to
    > few users" - dla określonych plików i/lub folderów

    Jeśli naprawdę nie ma nigdzie opcji wyłączenia takiego zachowania (w
    Avast jest), to poprosić admina o instalację Virtualboxa, wrzucić sobie
    tam unixopodobny system i kompilować na nim do woli.

    Jeśli admin nie pozwoli (a niby czemu, program GPL), to qemu portable,
    ale to już jest jazda bez trzymanki ;)

    L.

  • 2. Data: 2020-07-26 10:36:27
    Od: Luke <l...@l...net>

    W dniu 25.07.2020 o 00:32, slawek pisze:

    > 2. Po wuja mam kompilować apki na win pod Linuchem? Jakieś nowe
    > sado-maso? Jest wszystkomające MS Visual Studio a jak Symantecowi
    > to nie pasi to jego Norton wy... z systemu szybciej niż
    > Kasperczak.

    Cały toolchain kompilujący 32-bit i 64-bit winbinarki jest dostępny,
    przynajmniej w Debianie, jako zestaw gotowych pakietów. Jeśli używa się
    autotools, wystarczy jedna opcja w configure. W przypadku
    przyzwyczajenia do VS może być faktycznie gorzej.

    > 3. To ja decyduję i ja jestem adminem. Oczywiście mogę sam do
    > siebie złożyć pisemny wniosek nt. Virtualboksa, ale patrz pkt. 2.

    "Oczywiście można (jeżeli ma się prawa admina) wyłączyć lub
    odinstalować gnojstwo."

    Trochę nadliteracko założyłem, że w tym zdaniu ukryta jest informacja,
    że takowych praw nie masz, bo komputer jest np. służbowy, a o gatunku i
    rodzaju antywira decydują nieodwołalnie jacyś "oni".

    Więc przechodząc do meritum, rozwiązania najprawdopodobniej nie ma
    (przynajmniej takiego, które - sądząc po dodatkowych wyjaśnieniach -
    byłoby dla Ciebie zadowalające).

    L.

  • 3. Data: 2020-07-27 13:44:59
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    slawek <x...@o...org> wrote:

    > Wkurw w tym że niby wiodąca firma... a nie ogarnia tego co jest
    > potrzebne programistom (a przecież w tym Symantecu jakieś
    > sieroty-programiści też są, nie tylko telemarketerzy i księgowe).
    > Prosta operacja wyłączenia "too few" i "too new" przerasta
    > superinteligentów robiących Nortona. I to od co najmniej
    > 2015.

    Kierujesz swoje żale w niewłaściwą stronę.

    --
    Przychodzi baba do lekarza:
    - Panie doktorze, dziękuję za wspaniałe leczenie.