  • 1. Data: 2020-06-12 21:01:22
    Temat: SpaceX AMA
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    https://spacex.com.pl/wiadomosci/tlumaczenie-ama-z-z
    espolem-programistow-spacex

    "Używamy C i C++ do oprogramowania związanego z lotem, HTML, JavaScript i CSS do
    wyświetlania i Pythona do testowania."

    Taka ciekawostka.

    Jest to o tyle ciekawe, że Tesla używa biblioteki Qt w displayach swoich samochodów.
    Nie ma opcji, żeby w SpaceX o tym nie wiedzieli, więc pytanie, jakie czynniki
    wpłynęły na takie decyzje przy projektowaniu displayów do rakiet.

    I, oczywiście, SpaceX będąc na wizerunkowej fali wznoszącej i inspirując kolejne
    roczniki inżynierów, jest dobrą reklamą samego C++.

  • 2. Data: 2020-06-12 23:09:59
    Temat: Re: SpaceX AMA
    Od: g...@g...com

    W dniu piątek, 12 czerwca 2020 21:01:24 UTC+2 użytkownik Maciej Sobczak napisał:
> [...]
    >
    > I, oczywiście, SpaceX będąc na wizerunkowej fali wznoszącej i inspirując kolejne
    roczniki inżynierów, jest dobrą reklamą samego C++.

    Mnie się hasła "ciekawostka", "SpaceX" i "kolejne roczniki inżynierów" w nieunikniony
    sposób kojarzą z tym:
    https://youtu.be/dn_-HaV1nCo