  • Data: 2012-12-29 09:21:05
    Temat: Re: Nowa seria akumulatorow Sanyo Eneloop UTGB
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    [...]

    > Wsadź tam alkaliczną 6f22 - wystarczy na kilka lat.

    Chyba właśnie takie zaaplikowałem.

    > Chyba, że prąd wyłączają co drugi dzień.

    Właśnie poirytowało mnie to, że budzik z aku wyłożył się od razu na
    pierwszej przerwie w dostawie prądu (i to krótkiej - chwilowe odłączenie
    z powodu remontu) jaka od dawna się zdarzyła (dla aku były to 3-4
    miesiące od momentu ładowania).

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]