  • 1. Data: 2011-04-01 10:00:37
    Temat: Nowy bat na piratów drogowych
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    No to będzie przełom w walce z piratami:

    http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6990,0,1,0,0-Now
    a_metoda_na_piratów_drogowych.html

    Taki sprzęt, śmignie na skróty, przez rzekę, po krzaczorach, na śkuśkę przez
    ulicę i cap pirata!

    Szuwaks

  • 2. Data: 2011-04-01 10:33:45
    Temat: Re: Nowy bat na piratów drogowych
    Od: Jarosław Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2011-04-01 10:00, Szuwaks pisze:
> [...]
    a_metoda_na_piratów_drogowych.html

    > Taki sprzęt, śmignie na skróty, przez rzekę, po krzaczorach, na śkuśkę

    No co? Po problemach z zakupem Alf stwierdzili, że lepiej się nie
    pakować znowu w bagno z felgami, a najlepiej w ogóle nie specyfikować
    kół. Ciekawe tylko, kogo będą namierzać? Rolkarzy na bulwarze?

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 3. Data: 2011-04-01 10:35:38
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Szuwaks napisał(a):
> [...]
    a_metoda_na_piratów_drogowych.html

    > Taki sprzęt, śmignie na skróty, przez rzekę, po krzaczorach, na śkuśkę

    01.04.2011 :-D

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-04-01 10:50:56
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 01.04.2011 10:00, Szuwaks pisze:
> [...]
    a_metoda_na_piratów_drogowych.html

    > Taki sprzęt, śmignie na skróty, przez rzekę, po krzaczorach, na śkuśkę

    podoba mi się ten policjant co przez drzwi poduszkowca (w ruchu) mierzy
    z suszarki:)
    Już widzę ten rozlatujący się złom jak pędzi po ulicach miast za
    piratem. I zamiast po moście, na skuty jedzie przez rzekę:) Scena rodem
    z amerykańskich gniotów, gdzie to banda złych napada na dobrego, ci źli
    ustawiają się w kolejce żeby kolejno po mordzie dostać. Tu tak samo,
    uciekający nie będzie przekraczał 100km/h i będzie jechał w pobliżu
    rzeki, aby mogli go dogonić:)

  • 5. Data: 2011-04-01 11:05:08
    Od: "jack" <j...@v...pl>

> [...]

    > ustawiają się w kolejce żeby kolejno po mordzie dostać. Tu tak samo,

    > uciekający nie będzie przekraczał 100km/h i będzie jechał w pobliżu

    Taa,powinni jeszcze [oczywiscie za pieniądze podatnika]zakupić smigłowce,,lub
    najlepiej robokopy-roboty zdalnie sterowane.Zeby nie narazać funkcjonariuszy na
    bezposrednie zagrozenia.
    Scyzoryk mi sie otwiera jak widzę 3 rosłych facetów w mundurach którzy gniotą
    sie w aucie z napisem"patrol szkolny"w poszukiwani 3-4 klasistów na wagarach.
    Ciezka praca za marne grosze[jakieś 3000-5000zł]
    pozdro.jack

  • 6. Data: 2011-04-01 11:22:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 1 Kwi, 11:05, "jack" <j...@v...pl> wrote:

    1.04 ;P

    Pozdrawiam !

  • 7. Data: 2011-04-01 11:24:00
    Od: "Szuwaks" <s...@g...pl>

    Witam,

    "Jarosław Postawa" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]

    > znowu w bagno z felgami, a najlepiej w ogóle nie specyfikować kół. Ciekawe
    > tylko, kogo będą namierzać? Rolkarzy na bulwarze?

    :)))

    To nie ci.
    To ci:

    http://www.warszawa.pl/Wiadomosci/3,6991,0,1,0,0-Pol
    icja_drogowa_gotowa_na_kryzys_paliwowy!.html

    Szuwaks

  • 8. Data: 2011-04-01 12:35:29
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Uzytkownik "Czarek Daniluk" <> napisal w wiadomosci news:>

    > 1.04 ;P

    nie zmienia to faktu ze jack ma racje z tymi obibokami z patroli
    szkolnych...

  • 9. Data: 2011-04-01 12:51:21
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2011-04-01 10:00, Szuwaks wrote:

> [...]
    a_metoda_na_piratów_drogowych.html
    > Taki sprzęt, śmignie na skróty, przez rzekę, po krzaczorach, na śkuśkę

    ;)

    Tak w ogole to nie ma co sie smiac z policji wodnej - wiele lat temu
    kumpel dostal od nich mandat za postoj na moscie. Stanal na chodniku
    mostku nad kanalem zeranskim (DC), zobaczyl ze wedkarze daja dyla i za
    chwile na gorze pojawil sie funkcjonariusz z motorowki w celu
    prezentacji bloczka mandatowego ;)

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2011-04-01 13:54:33
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    a_metoda_na_piratów_d

    Logiczne, przeciez piraci zeruja na morzu a tam Alfy nie daja rady ;)

    --
    Pozdr