  • Data: 2015-05-01 03:20:00
    Temat: Re: Nowy laptop HP 250 - jak otwierać CD/DVD ?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-04-30 19:04, Universis pisze:
    > W dniu czwartek, 30 kwietnia 2015 14:04:33 UTC+1 użytkownik Sławek Maculewicz
    napisał:
    > [..]
    > [..]
    >
    > Pendrive'a nie mogę wprawdzie znaleźć, więc postanowiłem zrobić to jako substytut i
    podszedłem do lapka cdromem z mandriva Live na pokładzie.
    > Gdy system "wszedł" postanowiłem nacisnąć przycisk na CDROM'ie, ale bez rezultatu.
    Pomogła procedura którą wyżej opisałem zrobiona w shell'u.
    > Pod Windowsem 8.1 radzę sobie otwierając "komputer", potem klikając PPM na CDROM'ie
    i z powstałego menu LPM klikam "eject". "Normalnie" - nie przechodzi
    > - brak reakcji.

    No to chyba nie do końca tak to działa, bo systemy live CD/DVD
    bootowalne z płyt blokują możliwość wypuszczenia płyty z napędu podczas
    ich pracy (systemu znaczy). Uwalniają płytę dopiero, gdy robi się
    restart (tzn. wtedy dopiero pozwalają ręcznie lub same wypluwają płytkę
    z napędu).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/