  • Data: 2020-07-18 09:29:51
    Temat: Re: O co chodzi z tymi małymi bączkami?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 17 Jul 2020 21:33:16 +0200, JDX napisał(a):
    > On 2020-07-16 23:03, RadoslawF wrote:
    > [...]
    > Ja nie jestem przewidujący, bo bez kasku chodzę i jeżdżę. Przewidujący
    > to jest ktoś, kto wybiera bezpieczne rozwiązania: ,,jak ktoś jest
    > przewidujący to pojedzie na te parę kilometrów dwu tonowym pancerzem
    > zamiast plastikowym maluchem". Wobec tego jest naturalne, że z powodu
    > dbania o bezpieczeństwo nawet do ,,dwutonowego pancerza" musi zakładać
    > kask, bo nawet taki pancerz nie podoła np. solidnemu drzewu, które może
    > przecież zwalić się na auto jadące drogą podczas silnego wiatru. :-)

    Po drodze do sklepu nie mam drzew :-)
    Ale juz przejazd drogą obsadzoną drzewami w czase wichury istotnie
    moze byc niebezpieczny.

    Tylko ... kask na to nie pomoze.

    https://youtu.be/Iuh2L-_yf3M?t=75

    Oni tam faktycznie w kaskach jezdza, czy to tylko wymysl scenariusza?

    Ale na rajdach kaski obowiazkowe ...

    https://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/polski-kie
    rowca/news-drzewo-zmiazdzy-ci-samochod-i-nie-dostani
    esz-ani-grosza,nId,4279292

    J.