  • 31. Data: 2013-07-26 23:01:01
    Temat: Re: O tankowaniu i spalaniu
    Od: "Piotr W." <p...@p...com>

    > Jeszcze gorszy gatunek jest ten z fakturą.
    > (i nie ma go w bazie)

    I dyktuje wszystkie dane powoli, powtarzając aby kasjerka dobrze wpisała w kompa.
    A potem klient przeczytawszy fakturę wnosi poprawkę: ale ja piszę się przez "en" a
    nie "ę".
    Następuje korekta danych powtórne drukowanie, przekładanie przypiętej kopii paragonu
    ze starej
    do nowej faktury, niszczenie starej .... i już ja mogę zapłacić za paliwo:)

    Pozdrowienia Piotr W.

  • 32. Data: 2013-07-26 23:17:10
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 22.07.2013 11:25, J.F wrote:
    > Z tym ze wiesz - skoro w ustawie napisano ze wlasciciel ma obowiazek, to
    > moze ma obowiazek - i w celu jego realizacji niech sobie organizuje co
    > chce - czy to nie pozycza samochodu, czy rejestr prowadzi itp.

    Jutro rano wyjeżdżam, dzisiaj wieczorem znajomy pożyczył auto. Co mogę
    poradzić jak auto zwróci w niedzielę, potem nikt mi się do zeszytu z
    rozliczeniem spalania nie wpisze a za miesiąc przyjdzie wezwanie do
    wskazania bez zdjęcia twarzy?

    Michoo

  • 33. Data: 2013-07-26 23:30:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Jul 2013 23:17:10 +0200, Michoo napisał(a):

> [...]
    > poradzić jak auto zwróci w niedzielę, potem nikt mi się do zeszytu z
    > rozliczeniem spalania nie wpisze a za miesiąc przyjdzie wezwanie do

    A co to wladze obchodzi ? Zaplacilbys pare razy po 1000 zl za
    niewskazanie, to bys przestal pozycza sasiadom albo mial zeszyt z
    podpisami na kazdy kurs :-)

    Oczywiscie mozna inaczej - za niewskazanie 200zl, i bez punktow,
    obywatele beda placic chetnie i beda z wladzy zadowoleni :-)

    J.

  • 34. Data: 2013-07-26 23:41:00
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 23:30:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    >

    > Oczywiscie mozna inaczej - za niewskazanie 200zl, i bez punktow,
    >
    > obywatele beda placic chetnie i beda z wladzy zadowoleni :-)

    Ja bym wolał wskazanie bez mandatu tylko same punkty. Masz Ty albo ktoś inny odmienne
    zdanie. chętnie podyskutuję.

  • 35. Data: 2013-07-27 00:14:07
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 26.07.2013 23:30, J.F. wrote:

    > A co to wladze obchodzi ? Zaplacilbys pare razy po 1000 zl za
    > niewskazanie,

    Chętnie bym posłuchał uzasadnienia sądu. Prawo nakazuje poinformować
    komu udostępniłem - mogę dostarczyć listę osób uprawnionych. Nie ma
    fizycznej możliwości ustalenia czy np ktoś z nich nie udostępnił pojazdu
    dalej - mam z nimi jeździć?

    to bys przestal pozycza sasiadom albo mial zeszyt z
    > podpisami na kazdy kurs :-)

    Jak mi się w zeszyt nie wpiszą to ni hu nie wiem, czy ktoś wozu nie
    wziął np gdy byłem w pracy czy wyjechałem. Paliwo w baku zgadza się z
    notatkami z dokładnością do paru litrów więc raczej nikt nie leci w
    kulki, ale jakby chciał...

    Michoo

  • 36. Data: 2013-07-27 00:38:26
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 27 lipca 2013 00:14:07 UTC+2 użytkownik Michoo napisał:

> [...]
    >
    > wziął np gdy byłem w pracy czy wyjechałem. Paliwo w baku zgadza się z
    >
    > notatkami z dokładnością do paru litrów więc raczej nikt nie leci w

    Sąd zanim by wyartykułował uzasadnienie mógł by kazać zebrać materiał dowodowy.
    Zdjęcia z bramek z monitoringu itp. Jak myślisz że bramki od ciężarówek nie
    rejestrują wszystkich pojazdów to jesteś w błędzie. Na zdjęciu z fotoradaru twarzy
    nie widać. Ale na zdjęciach z bramek przed fotoradarem i za fotoradarem może być
    widać. Ty w zaparte ze nie znasz w takiej sytuacji tego za kierownicą pójdziesz? Za
    opowiadanie bajek w sądzie można być o wiele bardziej skaleczonym niż się wielu
    wydaje.

  • 37. Data: 2013-07-27 09:53:06
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 7/25/2013 12:44 AM, anacron wrote:
    > Niektórzy tankują do pełna gdy zaświeci się im rezerwa, inni prawie
    > zawsze na oparach bo zalali za 20 zł.
    >
    > Z jednej strony przy metodzie pierwszej oszczędzamy na paliwie, które
    > spalilibyśmy w drodze do i ze stacji (oraz czas).
    >
    > Z drugiej strony jazda na oparach to mniejsza masa pojazdu (paliwo też
    > waży), a więc i mniejsze spalanie.
    >
    > Ja wybieram metodę pierwszą, w ramach oszczędzania paliwa nie wożąc nic
    > poza powietrzem w bagażniku jeśli nie ma innej potrzeby. A Ty? :)

    pod korek, nawet (zwłaszcza-bo wtedy ma to większy sens) jak auto ma LPG

    dlaczego ?

    bo auto jest statystycznie cięższe,
    a ciężkie auto = bezpieczniejsze !

    więc 93(bmw) litry do masy lub 85(reno) ma znaczenie :)

  • 38. Data: 2013-07-29 12:54:53
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.07.2013 19:40, ddddddd pisze:
    > według niektórych na tej grupie to nie realne - każdy właściciel auta
    > pamięta komu, kiedy, o której godzinie i przy jakiej pogodzie pożyczał
    > auto oraz zawsze po powrocie wypytuje gdzie był i jak szybko jechał :P
    > (to tak odnośnie nie wysyłania zdjęć z FR)

    Według kogo np.?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 39. Data: 2013-07-31 22:06:25
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 25 Jul 2013 00:44:45 +0200 anacron <a...@a...pl> napisał:

    >Z drugiej strony jazda na oparach to mniejsza masa pojazdu (paliwo też
    >waży), a więc i mniejsze spalanie.

    LOL, zaraz równanie Ciołkowskiego ktoś przytoczy :-D

  • 40. Data: 2013-08-01 21:56:53
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 2013-07-25 22:57, Artur Maśląg pisze:

    > Czas płacenia 400zł jest inny niż 20zł?

    Ale 20 tankowań po 20plnow będzie dłuższe niż jedno za 400pln :(

    --
    --- xyz