    From: io <i...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Ładowarka indukcyjna/uchwyt na deskę, z magnesem.
    Date: Sat, 23 Dec 2023 11:17:28 +0100

    W dniu 22.12.2023 o 23:54, ddddddddddd pisze:
> [...]
    magnetyczny-mocowanie-stojak-podstawka-na-telefon-14
    827267777

    > tych na magnes nie używam....bo nie trzymają przez etui ;) -
    > przynajmniej ja takich nie spotkałem
    > Używam za to takiej:
    > https://www.amazon.co.uk/dp/B08YRMLSM7/?coliid=I15EQ
    QM9LJM8O3&colid=346LRQOGFLL4I&psc=0&ref_=lv_ov_lig_d
    p_it

    > Zamyka się sama jak wykryje telefon, otwierasz ślizgając palec z tyłu
    > uchwytu (czujnik zbliżeniowy) podczas wyciągania telefonu.
    > Dla mnie bardzo wygodny, do tego ma długi pałąk (a tego potrzebowałem w
    > vanie, ale do osobówki pewnie też będzie ok, bo pałąk można zwinąć) i
    > podstawkę dla przyssawki którą wkleiłem na desce (a może tą podstawkę
    > dokupiłem oddzielnie, nie pamiętam). Mocowanie do kratki chyba też miał,
    > ale nie lubię takich rozwiązań.

    "Arms automatically opened when connected with power", częstokroć
    zapominałem odkręcając stacyjkę, że w uchwycie został smartfon. Także
    jak mi się zluzowało zasilanie ramiona otwierały się. Ile razy mi
    smartfon spadł to ciężko policzyć, dość że w końcu przestał działać.
    Poza tym mój uchwyt miał miękki pałąk, więc po obciążeniu uchwytu masą
    smartfona całość dyndał niemiłosiernie. Na kratce pewnie mniej, ale nie
    w każdym samochodzie jest kratka. W każdym razie, te ramiona w praktyce
    narażają smartfona a nie zabezpieczają.

    Dla próby spróbowałem takiego magnetycznego Baseusa i teraz mi nic nie
    dynda, smartfon nigdy nie odlepił się od tego magnesu mimo, że jeżdżę po
    dzikich terenach. By się trzymał nie może być odstępu od magnesu, jasna
    sprawa, takie blaszki są, które się na urządzenia nalepia, czyli na etui
    też by musiało być chyba, że samo etui jest jakieś specjalne do
    magnetycznego przylepiania. Uchwyt magnetyczny nie ma ramion więc można
    przylepiać dowolne urządzenia a nie tylko smartfona. Mam małe moduły
    radiowe LilyGo przylepiane. Także krótszej wersja tego uchwytu
    magnetycznego, zdaje się tańszej, można do takich modułów użyć. Uchwyt
    nie zasłania też prawie wcale widoku. Do ładowania używam ostatnio
    złącza magnetycznego, tego płaskiego by była też możliwa transmisja
    danych. Są końcówki do różnych USB. QI nie w każdym urządzeniu jest,
    często mniej wydajnie ładuje i generalnie swoboda kabelka jest znacznie
    większa niż ładowarki na którą smartfona jednak trzeba położyć co może w
    samochodzie nie robi różnicy, ale już poza nim robi.

    Tak, że rozważyłbym pozostanie przy uchwycie magnetycznym.