  • Data: 2014-08-26 18:58:01
    Temat: Re: [OT] [NTG] pytanie o satelity fotograficzne [cross]
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 8/26/2014 11:02 AM, Pawel O'Pajak wrote:

    > Ale z Twojego postu nie za bardzo wiem co wlasciwie chcesz osiagnac:

    dokładnie to co napisałem w pierwszym poście. obraz monety leżącej na
    podłodze, jest wyświetlany na ekranie umieszczonym parę metrów od niej,
    z pośrednictwem satelity.

    > - transmitowac obraz na zywo z kamery na satelicie z rozdzielczoscia
    > hmm, milimetrowa? Niewykonalne, fizyka nie zna litosci.

    to już mam za sobą. wiem, że to nie wykonalne tak jak zostało pierwotnie
    obmyślone. dlatego wolałem się upewnić i zapytałem.

    > Co do 2 czesci postu (chata z ekranami) to ja bym dal na dach plotno
    > biale lub akryl/poliweglan matowy i rzucal od srodka obraz projektorami.

    to jest pomysł i juz zaproponowany, ale główny pomysłodawca tej
    instalacji, jakoś nie chce o tym słyszeć. <rs>