    From: "grunge fightr" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [OT] ale ceny
    Date: Wed, 17 Nov 2010 10:00:49 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    dzie&ntilde; i ten dzie&ntilde; to

    > Czas wykonania do d&sup3;ugo&para;ci kodu, po za szablonowymi rozwi&plusmn;zaniami
    ma si&ecirc;
    > nijak. Zazwyczaj najwi&ecirc;cej czasu schodzi na rozs&plusmn;dne zaplanowanie
    pracy
    > oraz testowanie i eliminowanie b&sup3;&ecirc;dów.

    Moim zdaniem jednak sie ma - przynajmniej w przypadku nieduzych
    programow takich do kilkunastu tysiecy linijek - jest proporcjonalny
    Jesli o mnie chodzi to jak klepie w domu dla siebie to za jednym
    'przysiadnieciem' (jest to bardziej 'jeden wieczor' niz jeden dzien
    ale mozna to uznac za dzien bo trzeba tez z pol dnia odpoczac) zwykle
    pisze 'kilkaset' linijek - oczywisie zalezy od tego czy pisze cos
    co sprawia problemy czy wymaga poczytania itp czy nie te 'kilkaset
    linijek' raz jest wieksze a raz mniejsze - ale jesli o mnie przynajmniej
    chodzi tyle (na swoim co najwyzej srednim nawet pocztkujacym poziomie
    zaawansowania) moge z siebie wykrzesac - i jak dla mnie to ile mi zajmie
    napisanie calego kodu zalezy od tego ile trzeba o napisac podobnie
    zaplata tez od tego powinna zalezec; Zalozyciel watku moze nie bierze
    pod uwage ze nawet 'prosty program' trzeba jednak pisac czasem z 10 dni
    a ze stowa dziennie by sie nalezala wiec te 1000 zlotych to nie
    koniecznie musi byc tak duzo

    fir