  • 21. Data: 2012-03-15 22:44:05
    Temat: Re: Zakup kontrolowany odcinek 200
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 15 Mar 2012 12:46:31 -0700 (PDT), amos <g...@g...com>
    wrote:

    >A swoja droga to to masertti ma lekko nielegalna tablice
    >rejestracyjna :)

    Bo to są włoskie blachy?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02

  • 22. Data: 2012-03-15 23:47:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "babinicz" <b...@o...pl>

    > Ada? si? nie popisa?, zreszt? nie pierwszy ju? raz.
    > A Socha na 1 zdj?ciu, no co?.. sami zobaczcie.

    Ustaw sobie kodowanie

  • 23. Data: 2012-03-16 00:00:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl>

    > A no tak Outlook. Mam prośbę, jak niepotrafisz sprawić, aby w nagłówku
    > wysyłanym przez to gówno pojawiło się coś w stylu:

    > To może nie powinieneś go używać?

    Akurat gdyby to było utf-8 to mogłoby nie być deklarowane.

  • 24. Data: 2012-03-16 09:44:07
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Mar 15, 10:44 pm, jerzu <t...@i...pl> wrote:
    > Bo to są włoskie blachy?

    Włoskie z PL?
    http://www.youtube.com/watch?v=qC6ZsD2-uPE#t=7s

    Auto jest na polskich blachach (czas: 1:34):
    http://www.tvn24.pl/28377,1738267,0,1,mistrzowski-ma
    newr,fakty_wiadomosc.html

  • 25. Data: 2012-03-16 12:58:44
    Temat: Re: [OT] konf.czytnika
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 15.3.2012, 'Tom N' napisał(a):

    > ...ktoś używający 40Tude nie potrafi skonfigurować czytnika w inny sposób
    > niż na sztywno zaszyć jakiś charsetu w razie braku deklaracji tegoż ze
    > strony nadawcy.

    Więc co proponujesz? "Wyprowadzić armatę" i zastosować skrypt, po użyciu
    którego i tak się okaże, że każdy post bez deklaracji jest w L2?
    W tej chwili działa to idealnie i to nie ja marudzę na "krzaki".
    Wierz mi, że wiem jak używać mojego czytnika.

    > I nie pisz, że 40Tude nie ma takiej możliwości, bo wtedy
    > powinieneś zmienić czytnik

    Ale jakiej możliwości? Określ się.

    > Ignored

    Następny z tych co wychodzą z założenia "nasram na dywan bo do kibla nie
    po drodze"?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 26. Data: 2012-03-16 14:45:06
    Od: " g-ajro" <j...@W...gazeta.pl>

    babinicz <b...@o...pl> napisał(a):

    > http://teleshow.pl/gid,14334261,img,14334283,kat,102
    4837,title,Zakup-
    kontrolowa
    > ny-Wypadek-Malgorzaty-Sochy-na-planie-programu-Autob
    us-staranowal-
    samochod,gale
    > ria.html
    >

    > Adaś się nie popisał, zresztą nie pierwszy już raz.
    > A Socha na 1 zdjęciu, no coż.. sami zobaczcie.

    Tyle odpowiedzi, a o ustawce mało kto, a to przeciez najdalej na drugi rzut
    oka smierdzi...

    A mam jeszcze pytanie - według zacnego grona, to blachy tego auta sa
    legalne ? Bo jakies małe takie .

    Pzdr,
    g-jaro

  • 27. Data: 2012-03-16 19:48:00
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michal Lukasik w <news:w3ple37s05lu$.dlg@smutas.org>:

> [...]
    > W tej chwili działa to idealnie i to nie ja marudzę na "krzaki".
    > Wierz mi, że wiem jak używać mojego czytnika.

    Ale dlaczego wyciąłeś swoje słowa:
    "by w razie braku deklaracji jako domyślnej użył
    Latin2 bo w takiej przeważnie pl-lemingi wysyłają."

    > Ale jakiej możliwości? Określ się.

    Naciśnij F1 i w zakładce search wpisz "default charset for groups"

    Nie ja zacząłem [OT] więc YPB?

    FUT: poster
    --
    Tomasz Nycz

  • 28. Data: 2012-03-17 17:28:40
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 16.3.2012, na pl.misc.samochody napisałeś(aś):

    > Naciśnij F1 i w zakładce search wpisz "default charset for groups"

    LOL. Nie muszę, wiem jak to działa. Skąd wniosek, że mogę mieć to
    ustawione dla grup innych nich z hierarchii (alt.)pl.? Przecież to
    "oczywista oczywistość" skoro cały czas mowa o grupach dla pl-lemingów.
    Myślałem, że "pijesz" do "sztywnego" stąd pytanie o skryptowe określanie
    kodowania.
    BTW. A nawet gdyby ustawić dla wszystkich (to dla tych co nie używają
    'Dialoga') to anglojęzyczne lemingi bez deklaracji AFAIR w większości ślą
    L1 i nic złego się nie stanie jeśli wyświetlić to w L2. Pozostałe lemingi
    raczej wiedzą, że bez deklaracji się nie dogadają i mają to ustawione.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/

  • 29. Data: 2012-03-17 18:51:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michal Lukasik w <news:1132wfmxrppyw$.dlg@smutas.org>:

    > LOL.

    Nasrałeś na dywan i cię to aż tak cieszy...?

    --
    Tomasz Nycz

  • 30. Data: 2012-03-17 19:59:04
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 17.3.2012, 'Tom N' napisał(a):

    > Nasrałeś na dywan i cię to aż tak cieszy...?

    I kto to mówi? Witaj w klubie. :D
    Wiedziałem, że to wyciągniesz i napiszę tylko, że od początku zrobiłem co
    mogłem by przenieść dyskusję gdzie jej miejsce. Ta gałąź wątku jest
    konsekwencją nie moich poczynań ("wyglądasz" na inteligentnego "gościa"
    i zakładam, że to rozumiesz). Przemyśl jeszcze raz (zakładam, że raz już
    to zrobiłeś) sens i zasadność Twojego pierwszego posta
    <1...@i...dyndns.org.invalid> i czy czepiasz się
    właściwej osoby. Jeśli zaś nadal upierałbyś się przy swoim to przepraszam
    i nie mam nic do dodania.

    Bez urazy. Pozdrawiam.
    --