  • 31. Data: 2017-01-31 15:19:20
    Temat: Re: [OT[ pociąg bez popychu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Cezary Grądys" <c...@w...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:58904bf5$0$15195$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zapewne też na dokładnym przetestowaniu prototypu.

    No, to jest chyba oczywiste! Choć ja-żem sceptyk i niekiedy obawiam się, że
    takie rzeczy mogą być liczone bez solidnego zapasu, albowiem zdarzają się
    przypadki zerwania łączeń, więc albo skorodowane, pęknięte, zmęczone, albo
    fabrycznie sknocone.
    Miejmy nadzieję, że ci, co dopuszczają to do ruchu, nie robią tego za
    szklankę wódki.
    Że nie są tacy:
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/opole-l
    ekarz-wystawial-falszywe-zaswiadczenia-o-zdolnosci-d
    o-pracy/9gtfdsg
    Sam zresztą wiem o miejscu, gdzie płacisz 40 zyla i jesteś zdolny do pracy.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 32. Data: 2017-02-01 01:13:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obstawiam zapas 1,2 i jesli nie odkowka to najblizszy wymiar handlowy w gore.

  • 33. Data: 2017-02-01 01:15:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zapewne ze sto lat temu przetestowali.

  • 34. Data: 2017-02-01 01:52:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 31 Jan 2017 16:15:37 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    > Zapewne ze sto lat temu przetestowali.

    Zapewne testowali ... ale czy wtedy byly lokomotywy z uciagiem 890kN i
    czy testowali podlaczenie 4 takich ? :-)

    J.

  • 35. Data: 2017-02-03 12:21:18
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    W dniu 2017-01-25 o 23:11, Janusz_k pisze:
    > Przecież masz na początku 4 lokomotywy spalinowe.

    > Jak widać się nie znają.

    Maszyny pchające wymagane są przepisami na szlakach gdzie występuje
    określony kąt nachylenia, tam widocznie mają inaczej zdefiniowane procedury.

    Mister