eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.fizyka
    Subject: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Date: Fri, 16 Apr 2010 13:30:01 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <hq9ho8$lj5$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: bfh235.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1271417416 22117 83.28.45.235 (16 Apr 2010 11:30:16 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Apr 2010 11:30:16 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    In-Reply-To: <hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-User: peeter993
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2273129 pl.sci.fizyka:219951
    [ ukryj nagłówki ]

    "Michał" wrote:
    > Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość układu
    > kierowniczego?

    Golf 3 GTI, rok jazdy na gwintowanym zawieszeniu, bez żadnych
    ograniczeń typu "a tu nie pojadę, bo to, a tam nie pojadę, bo tamto".
    Po roku jazdy żadnych problemów z zawieszeniem i układem
    kierowniczym, w aucie nic nie zaczęło trzeszczeć, wszystko było OK.
    Jedyne straty związane z niskim zawieszeniem to połamana dokładka
    przedniego zderzaka i kilka rys na śrubach mocujących przednie
    wahacze do wózka i na poprzeczce pod wydechem, mniej więcej
    w połowie auta. :-)

    Niskie i twarde zawieszenie to imho fajna sprawa, Golfina jeździła
    zakręty jak przyklejona, żadnego wychylania się nadwozia, bujania,
    pływania itp dziwnych objawów. Gwint + Yokohama Parada daje
    pełną satysfakcję z jazdy.

    Inna sprawa, że nasze drogi się średnio nadają na takie wynalazki,
    moje Toledo teraz jeździ na seryjnym zawieszeniu (i tak bardzo
    twardym) i z jednej strony korci mnie zakup gwintu, z drugiej
    szkoda mi trochę tych resztek komfortu. Gdybyśmy mieli dobre,
    lub chociaż zadowalające drogi, kupiłybm gwint na pewno.

    A, jeszcze jedno. Gwint + rozpórka przednich kielichów to też
    niezły pomysł. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: