    From: Piotr M <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Obraz HD na TV z routera WLAN
    Date: Sun, 04 Dec 2011 16:37:00 +0100

    W dniu 4 grudnia 16:07, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > multimedialny typu Sigma Design, albo jeszcze silniejszy zwykły, najlepiej
    > z silną kartą graficzną.
    >
    > Chyba, że nednak odpuścisz i ograniczysz się do bezprzewodowego HDMI, czyli
    > WHDI, choć to z WLAN ma tak niewiele wpspóllnego. Słabo rozpowszechnione,
    > drogie i narowiste. Wszyscy przeszli na DLNA, ale to musi być wbudowane w
    > obydwa urządzenia. W pececie czasem można posztukować programem.
    >
    > Zawsze można też poszukać chińskich zabawek bez żadnych standardów, tych,
    > których nawet nie chciało ci się poszukać:
    &_nkw=wireless+hdmi&_sacat=See-All-Categories
    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=bezprzew
    odowy+hdmi
    > bo i po co, zawsze lepiej podpierać się innymi, tak wygodniej

    Dzięki za informacje. Znalazłem jeszcze coś takiego: Intel Wireless Display

    http://www.intel.com/pl_pl/consumer/products/technol
    ogy/wirelessdisplay.htm#fragment-a-1

    http://goo.gl/nnTLd
    (ostatnia kartka)

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."