  • 11. Data: 2010-11-19 09:53:29
    Temat: Re: Obwodnica Siewierza już otwarta
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Endriu napisał:

> [...]
    3a4c0b771.html

    > To co dla ciebie jest oczywiste, dla kogoś z np. Zachodniopomorskiego wcale
    > takim oczywistym być nie musi.
    Ogolnie jazda po GOPie dla kogos z poza niego jest srednio przyjemna choc mam duzo
    drog i niezle
    oznaczenie patrzac na reszte PL :-) To razcej jazda na "azymut" bo u nas tyle miast
    ze nawet nie
    wiadomo kiedy sie jedno konczy a drugie zaczyna. Nazwy ulic sie czesto pokrywaja i
    albo wystepuja w
    miastach osciennych w roznych lokalizacjach lub tez stanowia jedna ulice laczaca
    miasta itp. Pomijam
    juz znaki informujace miescie, ktore jest za 20 km a nie ma na znaku nastepnego
    miasta lub
    przynajmniej informacji ze takowe sie znajduje na takiej trasie :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-11-19 14:02:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Henio" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj drogowcy puścili ruch przez nowowybudowaną obwodnicę Siewierza.
    > Bez żadnego rozgłosu, przecinania wstęgi itp i to przed wyborami!.

    Heheheh, chyba jednak sie przeliczyłeś. Właśnie leci LIVE ze Siewierza z
    udzialem premiera na tvn24.

  • 13. Data: 2010-11-19 14:16:12
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-19 14:02:31 +0100, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> said:

    > Użytkownik "Henio" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Heheheh, chyba jednak sie przeliczyłeś. Właśnie leci LIVE ze Siewierza z
    > udzialem premiera na tvn24.

    Ale lekcje odrobił i nie leciał samolotem...

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2010-11-19 14:38:36
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-11-19 12:54, *J_K_K* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Użytkownik "Mirek Ptak"<n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Można na Ogrodzieniec zjechać z Olkuskiej 94,
    > a także nie wracać do Pradeł, tylko pojechać dalej
    > na Żarnowiec - Wodzisław (ale trzeba lubić boczne drogi ;-)

    Ja lubię, i nawet tak (z Pilicy) chce mnie TT prowadzić, ale jakoś się
    przyzwyczaiłem :) - kiedyś na pewno jednak spróbuję.

    pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 15. Data: 2010-11-19 14:57:53
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 19.11.2010 07:29, Henio pisze:
    > Wczoraj drogowcy puścili ruch przez nowowybudowaną obwodnicę Siewierza. Bez
    > żadnego rozgłosu, przecinania wstęgi itp i to przed wyborami!

    Za onet.pl:

    "Chciałbym zadeklarować, że po wyborach samorządowych będziemy się
    starali z każdym współpracować, niezależnie od tego, kto wygra wybory -
    powiedział premier Donald Tusk w Siewierzu na Śląsku, gdzie otwierał
    fragment obwodnicy."

    S.

  • 16. Data: 2010-11-19 17:48:29
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Jak to bez, nordycki wnuczek Wehrmachtowca tam dziś był.
    Oczywiście "bez wziązku z sowieckimi wyborami".

    -----

  • 17. Data: 2010-11-19 18:09:53
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2010-11-19 14:57, Stefan Szczygielski pisze:
> [...]
    > starali z każdym współpracować, niezależnie od tego, kto wygra wybory -
    > powiedział premier Donald Tusk w Siewierzu na Śląsku, gdzie otwierał

    OFF:

    Nawet poprawnie odmienili nazwę miejscowości* :)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

    * Przemek V wie o co chodzi

  • 18. Data: 2010-11-19 21:11:37
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Wybudowanie obwodnicy i pozostawienie świateł w obecnym stanie na starym
    skrzyżowaniu to jakieś nieporozumienie. Cała inwestycja mija się z celem.
    Dla ruchu w stronę Katowic i tak się nic nie zmieni bo obwodnica jest za
    światłami, a to właśnie na tym pasie tworzyły się największe korki.
    Jeżeli już miałyby zostać światła to chociaż lewoskręty niech zlikwidują,
    albo cykl świateł zmienią.