  • 1. Data: 2010-10-02 20:11:10
    Temat: Octavia II :( zżera prąd :((
    Od: "K.B." <...@w...pl>

    Witam
    No i sie stało ładowałem akumulator bo stało autko kilka dni nie odpalane a
    jeżdze krótkie trasy po mieście do tego akumulator 6 letni od nowowsci
    ładowanie nie za wiele dawało to kupiłem nowy.
    A tu bum coś zżera prąd (
    Na spoczynku - auto zamkniete maska zamknieta tak żeby alarm widział że oki
    wszystko i zżera 0,3A po 1-2 minutach schodzi do 0,24A i tak już zostaje.

    Z rad które wyczytałem to po kolei odłaczałem bezpieczniki żeby ustalić\
    obwód który zżera mi prąd ale nic to nie dało jak było tak jest te 0,24A

    no i jeszcze jedno wykonywałem 5-6 pomiarów w jednym dostałem wartośc taka
    jaka powinna być poboru w spoczynku czyli 0,02-0,03 A

    z rzeczy dodatkowych to mam tylko czujniki parkowania - przod tyl założone -
    odłaczałem je również bez zmian _________________

    Jakieś pomysły ???
    Jakiś warsztat w Gliwicach - okolicach polecacie ?

  • 2. Data: 2010-10-02 20:24:50
    Temat: Re: Octavia II :( zżera prąd :((
    Od: Darek S-ki <d...@g...com>

    On 2 Paź, 20:11, "K.B." <a...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jeżdze krótkie trasy po mieście do tego akumulator 6 letni od nowowsci
    > ładowanie nie za wiele dawało to kupiłem nowy.
    [...]
    > Jakieś pomysły ???

    Hello
    Ja bym zaczął od tego co zostaje stale pod napięciem - radio oraz
    alarm.
    U mojego kolegi to właśnie radio powodowało problemy (żarło na stanby-
    u)
    Powodzenia w walce :-)

    Darek S-ki

  • 3. Data: 2010-10-02 20:49:20
    Od: "K.B." <...@w...pl>

    ---
[...]
    ----

    Radio jest orginalne wiec raczej tego nie obstawiam
    zostaje alarma ale jak sie do niego zabrac to nie wiem :(
    musze poszukac jakiegos fachury :(

    pozdr

  • 4. Data: 2010-10-02 22:15:49
    Od: qnick <r...@o...pl>

    W dniu 2010-10-02 20:11, K.B. pisze:
> [...]
    > odłaczałem je również bez zmian _________________
    >

    > Jakieś pomysły ???
    > Jakiś warsztat w Gliwicach - okolicach polecacie ?

    Z tego co pamiętam O II "usypia" się na dobre z poborem prądu po jakiś
    0,5 h od wyłączenia silnika a przed tym czasem pobiera sobie prąd z aku.
    Trzeba podłączyć miernik i patrzeć z pół godziny zanim coś będzie można
    powiedzieć o poborze prądu.

  • 5. Data: 2010-10-02 22:32:03
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** K.B. pisze tak:

    > Z rad które wyczytałem to po kolei odłaczałem bezpieczniki żeby
    > ustalić\ obwód który zżera mi prąd ale nic to nie dało jak było
    > tak jest te 0,24A

    radio odłącz, wszystkie wtyczki

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2010-10-02 22:35:24
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** K.B. pisze tak:

    > Radio jest orginalne wiec raczej tego nie obstawiam

    buhahaha
    noi co z tego że orginalne

    Właśnie takie orginalne naprawiam i
    naprawa nieopłacalna :/

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 7. Data: 2010-10-03 11:18:37
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Z rad które wyczytałem to po kolei odłaczałem bezpieczniki żeby ustalić\
    > obwód który zżera mi prąd ale nic to nie dało jak było tak jest te 0,24A

    Cudów nie ma, odłączyłeś wszystkie bezpieczniki i nadal coś pobiera? ;-P

    --
    Mateusz Bogusz