    From: "Piotr" <m...@N...kr.home.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Od 23.04 w Orange POP i Nowy Orange Go 29 groszy/minuta
    Date: Fri, 24 Apr 2009 17:24:39 +0200

    do mnie w taryfie biznesowej - jakiś starszy Orange dla Firm lub coś w tym
    stylu - dzwonią raz lub dwa razy w miesiącu namawiając na zakup (
    najczęściej Nokia 6210 Navigator za 1 zł ), wczoraj również, pani z BOK
    trajkotała, nie mogłem nawet jej przerwać, trzy razy mówiłem, że nie
    potrzebuje nowego abonamentu, dopiero za trzecim razem zaskoczyła.

    Pozdrawiam
    Piotr