eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce? › Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
  • Data: 2011-02-15 13:26:10
    Temat: Re: Odcinkowe pomiary predkosci na trasach z DC do Krakowa i na Gierkowce?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 15 Feb 2011 13:17:42 +0100, J.F. napisał(a):

    > Mundrale sie na pewno znajda, ale skutecznie to tylko krewni krolika
    > beda mogli zaskarzyc. Reszty po prostu sad nie bedzie sluchal, bo i
    > czemu - oskarzony przekroczyl co najmniej o tyle ile wynosi zarzut,
    > wiec wymierzona kara sie slusznie nalezy.

    Ale dlaczego??? Ja na miejscu sądu najskwapliwiej w świecie przyjmowałbym,
    że jakiś kawałek odcinka jechali wolniej. Po zaprotokołowaniu obliczałbym
    ile w takim razie MUSIAŁA wynosić prędkość na pozostałym kawałku odcinka
    żeby wyszła taka średnia i wtedy wymierzał stosowną kare.
    Skoro oskarżony oficjalnie przyznaje, że tyle i tyle jechał - dlaczego
    uznawać, że kłamie??? :-D

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel