-
Data: 2018-11-03 17:04:25
Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-11-03 o 09:00, Mateusz Viste pisze:
>> Ale teraz zastanów się ... czemu ten starszy gość jedzie 40/90? Bo nie
>> widzi drogi? Bo demencja starcza go dopadła i nie jest w stanie
>> wyhamować gdy pojawi się przeszkoda 100m przed nim? Czy serio uważasz,
>> że taka osoba powinna w ogóle mieć prawo do prowadzenia pojazdów?
>
> Tutaj rozumiem sugerujesz odebranie PJ, co w warunkach wiejsko-
> małomiejskich (a w takich warunkach pracowałem) jest równoznaczne ze
> śmiercią głodową.
Ok, to już inne zagadnienie, które należałoby jakoś rozwiązać. Ale ja
jako kierowca nie uczynię tego gdyż wszystko, co mogę zrobić, to jechać
samochodem. Natomiast ja jako kierowca / pieszy / rowerzysta nie chcę
zostać inwalidą przez niedowidzącego dziadka, który myli gaz z hamulcem,
wykonuje kompletnie niezrozumiałe manewry na ulicy, nie mieści się w 10
metrową przerwę między pojazdami na postoju powodując nie jeden raz
obtarcia/stłuczki (to konkretny przykład z życia wzięty), w nocy
kompletnie niczego nie widzi a za dnia tylko większe kontury etc.
Usprawiedliwianie niezdolności do prowadzenia pojazdów mechanicznych
inwalidztwem i empatią do niej jest mocno pokręconym rozumowaniem,
szczególnie ignorując wywoływanie licznych zagrożeń i szkód poczynionych
na rzecz innych uczestników ruchu.
> spowodowany przez seniora "kapelusznika". Praktycznie wszystkie
> spowodowane były przez zapierdalacza-idiotę. A pozostały niewielki
> odsetek to po prostu pech (typu zdradzieckie oblodzenie nawierzchni na
> zakręcie). Prędkość zabija - a ktokolwiek uważa inaczej jest po prostu
> pierdolnięty.
Ok, zgoda - bo tak sytuacja wygląda gdy przyjeżdża policja na miejsce i
mierzy coś tam, drapie się po głowie, wylicza, że ktoś zapierdalał więc
jest sprawcą. Szkoda czasu na dochodzenie do przyczyn zdarzeń. Wrzucamy
zapierdalaczy do jednego wora, piękna praca, zero wysiłku umysłowego.
Gdybym nie praktykował jazdy na co dzień, w połowie po drogach szybkiego
ruchu, to niczego bym nie komentował.
Przykład:
https://youtu.be/oLPrHuqhMmA?t=3
Teraz przyjeżdża policja i mówi do autora filmu: zapierdalałeś, więc
wyleciałeś z drogi. Trzeba było dostosować prędkość. Oczywiście gdyby
filmu nie było.
Tak samo tu:
https://youtu.be/FFbzeqzAc1Q?t=543
typowy kapelusznik. Parking z mnóstwem wolnego miejsca a gość nie
potrafi wcelować w żadne z tych miejsc. I co na to policja? Mogę się
założyć, że nie ma o zdarzeniu bladego pojęcia twierdząc rozbrajająco,
że kapelusznicy w ogóle nie powodują zdarzeń drogowych. A ten czerwony
zabuli z własnej kieszeni za ew szkody.
> Przypomnę, iż to ty zacząłeś. Przytaczasz artykuł z dupy wyciągnięty i
> twierdzisz że odnosi się specyficznie do jazdy 40@60.
Bo nie mam filmu z tego konkretnego zdarzenia.
>> Że co? Informacyjne mignięcie światłami ze 100m jest naprawdę chamstwem
>> w/g Ciebie? Moim zdaniem prezentujesz sobą pieniacza drogowego. Gość
>> jedzie szybko i cham jeden śmie prosić o zwolnienie pasa
>
> Wcześniej pisałeś o "popędzaniu".
A niby z jakiego innego powodu migam ze 100m? To jest właśnie prośba o
szybszą jazdę lub zwolnienie pasa. Jest mi obojętne, które z rozwiązań
poprzedzający mnie kierowca wybierze.
> Teraz znów powracasz do tezy o
> informacyjnym proszeniu. Za takie proszenie można dostać mandat - w
> przeciwieństwie do jazdy 40@60. Wnioski wyciągnij sam.
Niczego nie zmieniam. Czy w ogóle czytałeś mój wątek od początku?
Przecież nie dawałem _żadnych_ znaków świetlnych temu co jechał 40/60.
To zupełnie inny temat!
Zdaję sobie sprawę, że za komunikację świetlną między kierowcami grożą
mandaty. Kierowcy autobusów, którzy dziękują mi awaryjnymi za
wpuszczenie na swój pas poszliby z torbami gdybyś tam łapankę urządził
na "migających".
> Po pierwsze nie ma mowy o żadnej furii, a po drugie nie o to że ktoś chce
> szybciej jechać, tylko o to że wymaga by świat dostosował się do jego
> widzimisię.
Czytałeś komentarz Krisa jak reaguje na poganianie (a więc w moim
przypadku pojedyncze mignięcie długimi)? On tego nie toleruje i potrafi
wtedy drastycznie zmniejszyć prędkość do spacerowej. Moim zdaniem jest
to oznaką agresji właśnie. Do niej nawiązuję.
--
Pozdrawiam,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.11.18 17:42 Mateusz Viste
- 04.11.18 02:28 Marek S
- 04.11.18 09:43 Akarm
- 04.11.18 16:28 Marek S
- 04.11.18 16:32 Mateusz Viste
- 04.11.18 21:55 Marek S
- 06.11.18 15:09 Pszemol
- 18.11.18 22:42 j...@i...pl
- 19.11.18 03:32 Zenek Kapelinder
- 19.11.18 07:05 Shrek
- 22.11.18 00:04 j...@i...pl
- 25.11.18 23:41 Marek S
- 10.12.18 11:59 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=