  • 1. Data: 2015-09-01 11:59:40
    Temat: Odkleja mi się narożnik touchpada w laptopie - co robić?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Mam kłopot z laptopem.

    Lekko odklejony jest jeden narożnik touchpada w laptopie.
    Wszystko działa znakomicie, tylko trochę estetykę zaburza, bo jeden róg
    jest lekko uniesiony.

    Co radzicie z tym zrobić? Podkleiłbym, ale szczelina jest tak mała, że
    nawet strzykawką kleju tam nie naniosę.

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-09-01 13:28:18
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    uniesiony.

    > Co radzicie z tym zrobić? Podkleiłbym, ale szczelina jest tak mała, że nawet

    A zdemontować touchpada się nie da po rozebraniu laptopa?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 3. Data: 2015-09-01 22:26:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 13:28, Marek pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:55e57705$0$27517$65785112@news.neostrada.pl...

    > A zdemontować touchpada się nie da po rozebraniu laptopa?

    Pojęcia nie mam.
    Nie próbowałem go rozbierać.
    Rozebrałem kiedyś lapka HP (wymieniłem płytę główną). Po złożeniu
    zostały mi 3 śrubki.

    --
    MN

  • 4. Data: 2015-09-02 07:32:44
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    > Pojęcia nie mam.
    > Nie próbowałem go rozbierać.
    > Rozebrałem kiedyś lapka HP (wymieniłem płytę główną). Po złożeniu zostały mi 3
    śrubki.

    Jeśli nie czujesz się na siłach, żeby rozbierać lapka, przekaż go do naprawy
    komuś, kto ma w tym doświadczenie, ale mimo tego patrz mu na ręce,
    bo może się okazać, że wcale taki dobry to on nie jest w te klocki. ;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2015-09-02 07:58:57
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-09-02 o 07:32, Marek pisze:

> [...]
    > komuś, kto ma w tym doświadczenie, ale mimo tego patrz mu na ręce,
    > bo może się okazać, że wcale taki dobry to on nie jest w te klocki. ;)

    Czuję się na siłach, ale zdaję sobie sprawę, że przy tej operacji zawsze
    można coś uszkodzić, coś może pęknąć i jest kłopot.
    Ten odklejony narożnik touchpada to tylko lekki wizualny dyskomfort
    (jest tak od nowości, a że laptopa kupiłem wysyłkowo - nie chciało mi
    się zaczynać procedury jego wymiany z tak błahego powodu).

    Pomyślałem, żeby bardziej odgiąć ten narożnik a potem kapnąć tam klejem
    i tyle. Boję się jednak, że pad odejdzie cały, jak zacznę nad nim
    "pracować".

    --
    MN

  • 6. Data: 2015-09-03 10:40:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-01 o 13:28, Marek pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:55e57705$0$27517$65785112@news.neostrada.pl...

    > A zdemontować touchpada się nie da po rozebraniu laptopa?

    Często touchpad jest zgrzany jednorazowo można rzec do palmrestu.
    Pozrywasz zgrzewy i problem potem poskładać. Śrubki obecnie są za drogie.

    --
    Irokez