  • 1. Data: 2023-07-25 16:18:11
    Temat: Okazjonalny pakiet do internetu?
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Potrzebny jest okazjonalny pakiet internetowy. Dla ustalenia uwagi,
    powiedzmy 2 razy w roku przez miesiąc 10GB albo 20GB. W pozostałych
    miesiącach zero używania i zero wpłat. Jeśli miałoby to coś pomóc, to
    może być za każdym razem nowa karta. Aha, i musi to działać na
    nadajnikach Orange albo T-Mobile.

    Co poradzicie?

    MJ

  • 2. Data: 2023-07-25 18:48:59
    Temat: Re: Okazjonalny pakiet do internetu?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.07.2023 o 16:18, Michał Jankowski pisze:
> [...]
    > miesiącach zero używania i zero wpłat. Jeśli miałoby to coś pomóc, to
    > może być za każdym razem nowa karta. Aha, i musi to działać na

    Poleciłbym Aero2 ale to Plus :/ Nie wiem tylko, czy masz problem z BTS
    czy inne wymagania w sensie kompatybilności.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 3. Data: 2023-07-25 19:15:16
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Poleciłbym Aero2 ale to Plus :/ Nie wiem tylko, czy masz problem z BTS
    > czy inne wymagania w sensie kompatybilności.

    Tylko te sieci mają zasięg tam gdzie potrzebuję.

    MJ

  • 4. Data: 2023-07-25 19:46:40
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 25.07.2023 o 19:15, Michał Jankowski pisze:

    > Tylko te sieci mają zasięg tam gdzie potrzebuję.

    No to w sumie nie masz problemu, bo ceny praktycznie takie same jako
    prepaid. Sprawdź tylko, która sieć oferuje więcej w sensie
    sygnału/przepustowości. T-Mobile bym użył, bo mają lepszą
    przepustowość/ogólnie. Czyli kupujesz starter, doładujesz i po miesiącu
    zdycha.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 5. Data: 2023-07-26 11:41:53
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    To chyba nju, poza tym że płacisz abo obowiązkowo przez pierwsze 3 miesiące (no
    chyba, że jest jakaś oferta na przeniesienie numeru)
    to później spada do zera.
    Z tym że planowanie, co będzie w Polsce, Europie i świecie co pół roku to ciekawe
    jest ;-)

    -----