  • 1. Data: 2023-07-20 20:02:00
    Temat: Mam Play światłowodowy ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>

    tylko że do mieszkania pociągnięty koncentrykiem z UPC

    Żałosny plejowy marketing ;-)

  • 2. Data: 2023-07-21 00:08:49
    Temat: Re: Mam Play światłowodowy ;-)
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Jul 2023 20:02:00 +0200, _Master_ napisał(a):

    > tylko że do mieszkania pociągnięty koncentrykiem z UPC
    >
    > Żałosny plejowy marketing ;-)

    Niekoniecznie marketing:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Fiber_to_the_x

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2023-07-21 00:34:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-21 o 00:08, Adam pisze:
    > Niekoniecznie marketing:
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Fiber_to_the_x

    Wiem jak wygląda światłowód. Używałem dwóch instalacji w których był
    doprowadzony prawie do biurka. Tak wiem... dalej ruter i to były
    kosmiczne prędkości rzędu 600 w obie strony

    Tak wiem... To nic nie znaczy

    Ja krytykuję marketing bo mam za co. Zwłaszcza po burdelu z przejęciem UPC