    From: Grzesiek <f...@i...tld>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: OnMouseOver w IE
    Date: Mon, 22 Jun 2009 15:17:01 +0200

    serotoninka pisze:
    > Dziękuję, tylko... pisałam, że jestem laikiem :-( Ten kod to dla mnie
    > raczej magia, ale chyba tam chodzi o coś innego: obrazek jest jako
    > tło, a nie jako link, w ogóle to jest jeden obrazek, jakoś podzielony
    > na pół, a nie dwa tak jak u mnie... Nie umiem tamtego kodu przerobić
    > tak, żeby u mnie działało :-(
    Może inny link: http://www.elated.com/articles/css-rollover-buttons/
    Genralnie chodzi o to żebyś utworzyła ten obrazek właśnie jako jeden,
    wstaw ten button dla obu stanów jeden pod drugi po czym w css przestaw
    pozycję tła (background-position) tak, aby po najechaniu myszą obrazek
    przesunął się do stanu 2. Wiem że na początek czarna magia ale jest to
    naprawdę łatwe jak tylko więcej poczytasz. I może zacznij lekturę od
    http://kurs.browsehappy.pl/ , przynajmniej poznasz podstawy.

    > No a poza tym ten kod, który ja podałam (dwie wersje) u mnie działa
    > pod FF, a nie działa pod IE... Dlaczego? Jak go poprawić?
    Tym kodem nawet sobie głowy nie zawracaj. Tak się już nie robi od czasów
    starożytnych.