  • 1. Data: 2010-05-14 10:39:30
    Temat: Opel Astra I
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    witajcie
    poszukiwane jest takie auto silnik dowolny mile widziana wersja gsi ale
    chyba gsi w dobrym stanie to nie ma szans. Koniecznie w stanie idealnym
    budżet to do 20tyś. Szukałem już wszędzie ale większość z racji wieku
    jest bardzo zaniedbana, a jeden egzemplarz w Belgii przekraczał budżet.
    Wiem, że może wymagam cudów ale bardzo mi zależy, jeśli ktoś zna kogoś
    starszego kto dbał o auto a większość czasu je czyścił niż jeździł
    proszę o kontakt. Priorytet to brak korozji, podobno jest to możliwe w
    egzemplarzach z początku produkcji.

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-05-14 10:44:25
    Temat: Re: Opel Astra I
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 14 Maj, 10:39, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:
    > witajcie
    > poszukiwane jest takie auto silnik dowolny

    chodzi o Astre F?

    > Priorytet to brak korozji, podobno jest to możliwe w egzemplarzach z początku
    produkcji.

    hm... od 1991 bodajze to produkowali, 19lat bez korozji?
    moja '97 (mam od pocztaku) ma podwozie do konserwacji, a blachy to juz
    troche byly naprawiane - rdza nad tylna szyba + blotniki...

    WS

  • 3. Data: 2010-05-14 10:48:43
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    WS pisze:
    > chodzi o Astre F?

    tak dokładnie ten model.

    > hm... od 1991 bodajze to produkowali, 19lat bez korozji?
    > moja '97 (mam od pocztaku) ma podwozie do konserwacji, a blachy to juz
    > troche byly naprawiane - rdza nad tylna szyba + blotniki...

    szukam egzemplarza od tzw dziadka, może to naiwne ale liczę, że coś
    takiego trafię.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-05-14 11:23:42
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 14 Maj, 10:48, krzysiek82 <s...@u...pl> wrote:

    > tak dokładnie ten model.

    > szukam egzemplarza od tzw dziadka, może to naiwne ale liczę, że coś
    > takiego trafię.
    >
    > --
    > krzysiek82

    GSi od dziadka to moze byc ciężko ;-)

  • 5. Data: 2010-05-14 11:28:26
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > GSi od dziadka to moze byc ciężko ;-)

    Mógł kupić jako 30-latek tzw. "drugie auto w rodzinie", a teraz, w wieku
    50 lat, mógł stwierdzić, że z nego wyrósł ;-)
    P.

  • 6. Data: 2010-05-14 11:29:08
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Tatanka pisze:
    > GSi od dziadka to moze byc ciężko ;-)

    wiem, dlatego nastawiam się na serię raczej a nie na wypasa.

    --
    krzysiek82

  • 7. Data: 2010-05-14 11:53:58
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Mógł kupić jako 30-latek tzw. "drugie auto w rodzinie", a teraz, w wieku
    > 50 lat, mógł stwierdzić, że z nego wyrósł ;-)

    ROTFL :)

  • 8. Data: 2010-05-14 12:12:35
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

> [...]
    > kto dbał o auto a większość czasu je czyścił niż jeździł proszę o kontakt.
    > Priorytet to brak korozji, podobno jest to możliwe w egzemplarzach z

    jeżeli szukasz stanu kolekcjonerskiego i to jeszcze GS-a to trzeba szukać w
    tzw. "krajach cywilizowanych" podobnie zresztą jak Calibry, w PL można sobie
    praktycznie darować, obawiam się jednak że budżet może być za mały,

    brat

  • 9. Data: 2010-05-14 22:59:19
    Od: "marthen" <m...@o...pl>

    krzysiek82 wrote:

    > tak dokładnie ten model.

    > szukam egzemplarza od tzw dziadka, może to naiwne ale liczę, że coś
    > takiego trafię.

    Można powiedzieć, że mam takiego "na zbyciu". Od prawdziwego dziadka, tyle
    że nie GSI. Odezwij się na priv.
    --
    marthen
    A3 & MX-5