  • 31. Data: 2013-03-22 23:23:27
    Temat: Re: Orange - sprzedawanie nieistniejacego towaru
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.03.2013 20:12, B.G pisze:
    /.../
    > Z tym wypięciem linii, chodziło mi o to abyś w czasie gdy linia jest
    > odłączona od modemu - odczytał te wskazania.
    > Odczyt tych wartości powinien rozwiać Ci wszelkie wątpliwości co do tego
    > że są to wartości zapamiętane od czasu instalacji.
    > To że po ponownej synchronizacji masz identyczne wartości Data Rate - to
    > OK. Widać na tyle się to kiedyś ustabilizowało i zapamiętało. (po
    > stronie dslam-u tepsy)

    Na dziś może mieć przeciążenia.

    W celu weryfikacji w konsoli wpisujemy polecenie netstat i liczymy
    połączenia.

  • 32. Data: 2013-03-23 09:13:28
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > http://doodoosh.neostrada.pl/transfer.html

    Niestety te linki to sa dla profesorow transferologii ale nie dla mnie
    zwyklego odbiorcy internetu.
    Przykladowo pisza tram tak:
    Rozpocznij ściąganie i zaobserwuj, jaka jest prędkośc transferu.
    Ale gdzie mam to oko przylozyc to juz nie napisano.
    Nie wiem wiec czy mam tego szukac w routerze czy w windowsie czy moze w
    jakims specjalnym programie dla sledzenia transeru. Zeby to znalezc
    musialbym poswiecic znowu kika godzin.
    Chyba odpuszcze sobie juz to grzebanie w routerze.

    > tłumienie:
    > Olbrzymie tłumienie na Downloadzie, albo bardzo daleko od centrali albo
    > coś z linią. Spróbuj podłączać wszystkie aparaty, jak najkrótszy kabel i
    > zobacz czy się nie poprawi. Filtry?

    W domu to ja mam wszystko bardzo krotko, router 1 m od gniazdka a komputer
    0,5 m po kablu od rourera.

    Ale z linia to sie wszystko zgadza, kabelek idzie od wiejskiej centralki w
    Kielnie przez pola 4,5 km.
    Technicy od 10 lat mi mowili ze nic sie nie da zrobic bo jest za duze
    tlumienie na linii.
    Pisalem o tym w pierwszych postach.

    Moim pytaniem do Was jest, czy zostawiajac taki kabel jak jest a tylko
    modernizujac cos w centrali, TP jest w stanie zwiekszyc mi predkosc no
    chociazby do 2 mbps?

    pozdrowienia
    Tomasz

  • 33. Data: 2013-03-26 16:15:32
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.03.2013 09:13, Tomasz pisze:

    > Moim pytaniem do Was jest, czy zostawiajac taki kabel jak jest a tylko
    > modernizujac cos w centrali, TP jest w stanie zwiekszyc mi predkosc no
    > chociazby do 2 mbps?

    Masz wirusy, trojany albo coś takiego

  • 34. Data: 2013-03-26 17:24:01
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "B.G" <o...@w...com.eu> napisał w wiadomości

    > Wg powyższego, powinieneś bez problemu wyciągać pełny 1Mb/s.

    Ale Tomasz musi teraz płacić za pełne 10 Mb/s, którego raczej nie osiągnie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 35. Data: 2013-04-28 18:31:37
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-03-18 16:03, Tomasz pisze:
    > Przed wieczorem szybkosc jest nawet dosc duza w tej chwili sprawdzilem,
    > szybkosc sciagania = 731 kb/s
    > ( z samego rana bywa nawet do 980Mb/s)

    bierz aero2, tam masz stabilne 500 kbs, za darmo.

    --
    @foe_pl

  • 36. Data: 2013-04-30 10:44:46
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    On 28.04.2013 18:31, the_foe wrote:

    > bierz aero2, tam masz stabilne 500 kbs, za darmo.

    Ale co godzinę trzeba wpisać captcha?
    --
    Olek

  • 37. Data: 2013-04-30 11:46:24