  • 131. Data: 2015-03-04 12:16:36
    Temat: Re: Otake Polske walczyliśmy
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:md6n84$5s0$1@dont-email.me...
> [...]
    a.pl...

    > ma zapewnić gdyż?

    Gdyż są wybrańcami narodu do zarządzania wspólnym dobrem-państwem, Ojczyzną.
    Sami chcieli nimi być. Dostali poparcie nie po to by robili tylko dla
    siebie. Obowiązek.

    neelix

  • 132. Data: 2015-03-04 12:24:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

> [...]
    > Sami chcieli nimi być. Dostali poparcie nie po to by robili tylko dla

    i jak z tego wywnioskowałeś, że mają Ci zapewnić pracę?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 133. Data: 2015-03-04 12:26:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "neelix" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Lenie wyszły z Twojej wypowiedzi i stosunku do ludzi.

    Ja leniami nazwałem tych którzy nie chcą pracować mimo, że mają taką
    możliwość. Ty w swoim malutkim rozumku doszedłeś do tego że leniami jest 90%
    społeczeństwa.

    > Idioto! Jak będę miał 10 000 zł na miesiąc to jak zapłacę 5 000 to
    > zostanie mnie jeszcze 5 000 zł. Jak zarobię 1500 zł a zapłacę 1000 zł to
    > zostanie

    Ech ta matematyka:

    5 tys. to 50% z 10 tys.
    1 tys. to 66% z 1,5 tys.

    > mnie na pieprz do gówna. Pieprzysz jak typowy POtłuczony na poziomie
    > bruku więc kończę dyskusję, idioto.

    No tak logika okazała się zbyt trudna więc ją pominąłeś, język polski zbyt
    trudny więc olałeś definicje słów, a teraz nawet matematyka na poziomie
    procentów okazała się nie być łaskawą...

    I Ty mnie nazywasz idiotą... You made my day :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 134. Data: 2015-03-04 13:27:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2015 19:34:11 +0100, Ghost napisał(a):

    > I teraz będzie trudniej: bo ponieważ?

    Wal się. Chwilowo zapomniałem że z tobą nie ma co gadać ale w porę mi
    przypomniałeś :)
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 135. Data: 2015-03-04 14:14:03
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    a.pl...

    > Gdyż są wybrańcami narodu do zarządzania wspólnym dobrem-państwem,
    > Ojczyzną.
    > i jak z tego wywnioskowałeś, że mają Ci zapewnić pracę?

    Już odpowiedziałem. Jeśli nie to poszoł won.
    neelix

  • 136. Data: 2015-03-04 14:31:56
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > właśnie wykazałeś, że nie masz zielonego pojęcia jak działa system
    > emerytalny. A juz zupełnie dlaczego zmiany w nim wymagają
    > kilkudziesięciu lat

    O to chodzi, że ten system bardzo źle działa skoro corocznie brakuje
    miliardów. Dlatego na siłę pchają 6-latki do szkół wbrew woli rodziców. Zus
    to złodziej w majestacie prawa. Najwięksi idioci nadal pieprzą o potrzebie
    likwidacji krusu do którego budżet dopłaca 5-krotnie mniej niż do zusu!
    Państwo polskie, jak powiedział pewien minister, to ch,d,k,k i istnieje
    tylko teoretycznie więc nie opowiadaj mnie o pojęciu na temat działania
    czegoś co nie działa.

    neelix

  • 137. Data: 2015-03-04 14:34:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

    > O to chodzi, że ten system bardzo źle działa skoro corocznie brakuje
    > miliardów.

    oczywiście. I wiadomo o tym od wielu lat. Pokaż jak to zmienić

    >Dlatego na siłę pchają 6-latki do szkół wbrew woli rodziców.

    kilku rodziców. Na głupotę jak widać nie ma lekarstwa. pomijając, że to
    nie ma żadnego związku

    >Zus to złodziej w majestacie prawa.

    ZUS jest wykonawcą ustaw. niczym więcej

    >Najwięksi idioci nadal pieprzą o potrzebie
    > likwidacji krusu do którego budżet dopłaca 5-krotnie mniej niż do zusu!

    wielokrotnie więcej w przeliczeniu na ubezpieczonego. Poza tym sam wyzej
    napisałeś, że w ZUSie brakuje kasy. W KRUSie brakuje jej jescze
    bardziej.

    > Państwo polskie, jak powiedział pewien minister, to ch,d,k,k i istnieje
    > tylko teoretycznie więc nie opowiadaj mnie o pojęciu na temat działania
    > czegoś co nie działa.

    Politycy są do dupy ale jak mają poglądy Twoje to już jest super. A
    właściwie to ty masz poglądy ich. Bo swoich nie masz żadnych

  • 138. Data: 2015-03-04 14:41:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

    a.pl...

    > Już odpowiedziałem.

    nie

    > Jeśli nie to poszoł won.

    nawet poprawnie transliterować nie umiesz

  • 139. Data: 2015-03-04 15:39:22
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > oczywiście. I wiadomo o tym od wielu lat. Pokaż jak to zmienić

    Od czegoś trzeba zacząć. Proszę. Wielotysięczne emerytury zdecydowanie w
    dół. Jeden emeryt nie ma na leki a drugi pławi się w luksusie za to, że
    gnębił ludzi? Jak dużo mu płacili to powinien sobie odłożyć. Każdy musi jeść
    i płacić rachunki. Choroby jednakowo traktują ludzi, a można zaryzykować że
    tych niżej uposażonych nawet gorzej, bo brak kasy na leczenie za młodu
    odbija się na starość. Sprzedaż pałaców. Placówka terenowa krusu mieści się
    niemal w budynku gospodarczym. Obniżka składki by więcej płaciło. Pracodawca
    nie zatrudni pracownika bo zus więc tylko na śmieciówkę. Samozatrudnienie
    nie, bo na początku nie zarobi na zus.

    > kilku rodziców. Na głupotę jak widać nie ma lekarstwa. pomijając, że to
    > nie ma żadnego związku

    Dla nich jak widać ma związek. Wcześniejsze wejście na rynek pracy tylko te
    durnie nie chcą wiedzieć, że pracy nie ma, bo nie robią nic by była.

    > ZUS jest wykonawcą ustaw. niczym więcej

    Napisałem, co nie zmienia faktu.

    > wielokrotnie więcej w przeliczeniu na ubezpieczonego. Poza tym sam wyzej
    > napisałeś, że w ZUSie brakuje kasy. W KRUSie brakuje jej jescze
    > bardziej.

    Nikogo nie interesują przeliczenia tylko kwoty. 15 mld vs 80 mld.

    > Politycy są do dupy ale jak mają poglądy Twoje to już jest super. A
    > właściwie to ty masz poglądy ich. Bo swoich nie masz żadnych

    Nigdy nie jest super. Nikt nie słucha naszych poglądów. Gabinety trzeba
    wietrzyć. Przyspawanych do koryta odrywać. Tolerowanie status quo to
    kręcenie bata na samego siebie. Niestety nawet jak 99% obywateli w ramach
    protestu nie pójdzie na wybory to wybiorą się głosami swoich rodzin. U nas
    nie ma demokracji.

    neelix

  • 140. Data: 2015-03-04 16:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >rodziców. Zus to złodziej w majestacie prawa. Najwięksi idioci nadal
    >pieprzą o potrzebie likwidacji krusu do którego budżet dopłaca

    Tu nie chodzi o to ile doplaca, tylko o to, ze taki malorolnik placi
    malo, a dostaje ... tez malo, ale znacznie wiecej niz zaplacil.

    Sumarycznie panstwo malo doplaca, bo tych rolnikow malo, ale jak
    porownasz dwie osoby, to wychodzi "niesprawiedliwosc".
    Szczegolnie jak to nie jest zaden rolnik, ale np taksowkarz.

    J.