eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmOtwarty komunikator z komunikacją głosową dla Adroida i Windows › Re: Otwarty komunikator z komunikacją głosową dla Adroida i Windows
    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Otwarty komunikator z komunikacją głosową dla Adroida i Windows
    Date: Wed, 12 Feb 2020 01:21:41 +0100

    On 2020-02-11 23:56, PlaMa wrote:

    > Skoro finalnie i tak planujesz używać na Androidzie... ?\_(?)_/?

    No właśnie nie planuję finalnie używać na Androidzie tylko co najwyżej
    na równi z Windowsem. W ogóle nie chodzi o to na czym używać tylko ... o
    ile dobrze zrozumiałem to co pisze na witrynie, oni jako identyfikator
    używają numeru telefonu. Jak można proponować używanie takiego g..a ?!

    > Skoro tak, to spróbuj ogarnąć Jabber, ale to rozwiązanie może mieć
    > wysoki próg wejścia.

    Jaki próg wejścia?! Ja używam Jabbera/XMPP. Mam serwer, używam różnych
    klientów, napisałem jakiegoś swojego, agentów do pomiarów. Ale tu nie ma
    gotowych komunikatorów z otwartym kodem źródłowym które realizują
    sensownie funkcjonalność audio/video. Musiałbym sobie chyba sam to
    napisać by działało wystarczająco dobrze. Ale to nie jest proste. Jakby
    było to bym napisał, przyszedł i ogłosił że mam fajny komunikator a nie,
    że go szukam.

    Relatywnie dobrze zrealizowane funkcje audio/video mają "komunikatory" z
    zamkniętym kodem źródłowym niezdolne do komunikacji z czymkolwiek innym
    niż taki sam "komunikator" przesyłające nie wiadomo jak i nie wiadomo
    gdzie. I generalnie wcale nie bezproblemowe. To g...o Sk..e odpierd..
    ciągle coś, albo się kamerka zawiesi, albo głos, albo rozłączy, a
    generuje ruch sieciowy na poziomie transmisji telewizyjnej.

    Nie bawi mnie pobranie kolejnego "komunikatora" jakiejś wielkiej firmy
    po to by analizował treść moich rozmów. To ma być prywatna komunikacja.