  • 1. Data: 2020-02-02 00:02:13
    Temat: Re: PC w jednym pokoju, klawa+mysz+TV w drugim pokoju - na co zwrócić uwagę?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wymyśliłem sobie taki sposób na zdalne włączanie PC:
    https://www.aliexpress.com/item/32662259319.html

    Ale teraz problemem może być, że to ma być z drugiego pokoju -- podczerwień nie
    nadaje się :)
    Widział ktoś taki gadżet, który będzie działał przez ściany (radiowo)?

  • 2. Data: 2020-02-02 13:56:27
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > nie nadaje się :)
    > Widział ktoś taki gadżet, który będzie działał przez ściany (radiowo)?

    No przecież to jest radiowo.
    Wojtek

  • 3. Data: 2020-02-04 21:59:38
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2020-02-02 o 13:56, wowa pisze:

    > No przecież to jest radiowo.
    > Wojtek

    Pobiera w stanie czuwania około 6 wat

  • 4. Data: 2020-02-05 17:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

> [...]
    > podczerwień nie nadaje się :)
    > Widział ktoś taki gadżet, który będzie działał przez ściany

    Sa gniazdka któe mozesz sterować pilotem radiowym.
    https://allegro.pl/oferta/3x-gniazdko-elektryczne-zd
    alnie-sterowane-na-
    pilot-8755990149
    https://allegro.pl/oferta/8755990149

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 5. Data: 2020-02-05 22:53:57
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2020-02-04 o 21:59, jacek pisze:

    > Pobiera w stanie czuwania około 6 wat
    Raczej ok 30mA i współczynnik mocy ma na poziomie 0,15.

    Wsadź żarówkę 5W w obudowę wielkości tego włącznika i potrzymaj włączoną
    ze 2 godziny, poczujesz różnicę temperatury.
    Tam jest toporny zasilacz z szeregowym kondensatorem obniżający napięcie
    do ok 24V.

    --
    pzdr, j.r.