    From: Piotr Siudak <s...@x...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: PHP i cache (było Re: Problem z XHTML 1.1)
    Date: Thu, 01 Jan 2009 14:23:57 +0100
    <op.umugpnh6rrx4e2@laptop> <o...@a...local>
    <gj8ptp$vs8$1@achot.icm.edu.pl> <gj99c2$98i$1@mx1.internetia.pl>
    <gjaj2s$ukn$1@achot.icm.edu.pl> <gjauaj$g80$1@mx1.internetia.pl>
    <gjbu56$lch$1@mx1.internetia.pl> <o...@a...local>
    <gjdbnh$ati$1@mx1.internetia.pl> <o...@a...local>
    <gjdh5c$oi$1@nemesis.news.neostrada.pl> <o...@a...local>
    <o...@m...lebkowski.info>
    <o...@a...local> <gjdu9m$kkc$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gjfo97$6a6$1@achot.icm.edu.pl> <o...@a...local>
    <gjgcfn$fcf$1@nemesis.news.neostrada.pl> <o...@a...local>

    porneL pisze:

    > Przez użycie PHP przestaje działać wiele podstawowych rzeczy w HTTP/1.1.

    i znowu przez "przestaje działać" masz na mysli "nagłówki trzeba wyslać
    manualnie"?

    > Więcej niż 5. Żeby dorównać jakości serwowania statycznych plików przez
    > Apache, to trzeba tak ze 200.

    OK, w przypadku PHP mierzenie kodu na linijki nie ma wielkiego sensu
    wiec nie bede sie tutaj spierał. tak czy inaczej rozumiem że nie ma
    miedzy nami sporu że jest to trywialne zadanie zajmujace znaczaco mniej
    niż godzine pracy zawodowego programisty. banał.

    > Nie rozumiem tonu twojej wypowiedzi. Czyżbyś oburzał się na krytykę PHP?

    nie, bawi mnie, że uzywasz negatywnie nacechowanych zwrotów w stylu "PHP
    psuje obsługę cache" albo "PHP nie obsługuje wznawiania" w sytuacji
    kiedy rozsądny człowiek uzylby raczej "uzycie PHP wymaga manualnego
    wyslania naglówków". jakieś traumatyczne doswiadczenia? ktos ci _kazał_
    w tym PHP programować?

    --
    Piotr Siudak