-
Data: 2013-07-01 19:13:26
Temat: Re: PIękne podziękowania chłopakom z TIRów za pomoc na A1 ( nr SB i SMI)
Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl>
>>>> Przeciez ta rurka nie wejdzie na ten klucz.
>>>> A czy nie zawiedzie ... zalezy od nasadki na kluczu.
>>>> Cztery za 20 zl to raczej nie jest dobra stal :-)
>>>> Ale kto wie, moze ... gatunkowa stal nie jest znow taka droga..
>>> nie wiem jakiej jakości jest ta stal w każdym razie swój klucz mam już
>>> ze 4-5 lat i użyty był co najmniej kilkadziesiąt razy i daje radę.
>> Mogles uzywac i tysiace razy - klucz sie od tego nie rozrywa.
>> Pytanie ile razy tak sie zapieklo ze trzeba bylo skakac po rurce.
>
>
> przy takiej długości rurki byłbym w stanie ukręcić śrubę gołymi rękami bez
> żadnego skakania, ewentualnei klucz by pękł na łbie śruby, dokręcam zawsze
> tak że bez rurki nie ma szans odkręcić, wg mnie wystarczy zawsze przed
> wkręceniem śrub przejechac je szczotką drucianą i potem troszkę jakiegoś
> smaru na gwint i się nic nie zapiecze, poza tym jak pisałem wczesniej mam
> uraz do niedokręconych śrub i wolałbym się pomęczyć z odkręcaniem niż żeby
> mnie kiedyś koło wyprzedziło
Co ma jedno z drugim wspólnego ? Śruba nie pracuje normalnie na odkręcanie
więc nie trzeba jej przykręcać na chamca a jak się przykręci to się ją tylko
naraża na ukręcenie przy przykręcaniu albo ułamanie przy jeżdżeniu. I
zapiekanie luźno ma się do mocnego przykręcania.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.07.13 20:37 Jacek
- 02.07.13 00:37 LEPEK
- 02.07.13 01:15 J.F.
- 02.07.13 09:02 LEPEK
- 02.07.13 16:27 arek333
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=