    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: "Pamięć wewnętrzna" telefonu.
    Date: Mon, 04 Sep 2017 13:41:42 +0200

    Sun, 3 Sep 2017 22:13:15 +0200, w
    <59ac6264$0$15200$65785112@news.neostrada.pl>, "JoteR" <u...@i...eu>
    napisał(-a):

    > Ależ tak to działa - np. w moim Alcatelu. Tyle, że tam jest Android 6.0.1...

    > Na razie to ja jestem na samym początku, bo moja wiedza o organizacji
    > pamięci w Androidzie jest przyzerowa ;-> Ot, mam telefon, w którym o pamięć
    > nie muszę się martwić do czasu jego "moralnego zużycia", więc tematem się do
    > tej pory nie interesowałem. Ale ostatnio wyciągnąłem stary tablet z
    > Biedronki, dla którego mam parę pomysłów na zastosowanie, i problem
    > szybkiego zapychania tej 1-gigabajtowej "partycji", w której instalują się
    > aplikacje, stał się na tyle upierdliwy, że zacząłem drążyć temat.
> [...]

    Widzę, że przyzerowa :)
    Za pomocą systemowego App2SD możesz przenieść aplikacje, ale tylko te
    przystosowane do przenoszenia. Poza tym nie przeniesiesz całej, tylko jej
    fragment (jak duży to zależy od producenta apki).

    Za pomocą Link2SD przeniesiesz całą aplikację wraz z danymi, plikami obb itd.
    ale:
    1) musisz mieć roota (+su)
    2) musisz mieć Link2SD
    3) musisz mieć drugą partycję na karcie sformatowaną w ext2 (lub ext3, ext4 -
    zależy co system wspiera) - to robisz na PC, bo na andku raczej nie da rady no
    i najwygodniej (czyli np. połowa karty w FAT32, druga połowa w ext, obie
    primary. Poradniki szczegółowe dla newbie w necie :)