    From: "Wolvier" <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Panasonic a AVCHD z karty
    Date: Sun, 13 Mar 2011 22:11:25 +0100

    Więc po kolei:

    > nie jestem pewien czy to ma znaczenie ale powiem tak
    > mam panasa bez USB i na początku jak go kupiłem też walczyłem z filmami w
    > formacie AVCHD po kilkunastu próbach doszedłem jak i co ale dałem sobie
    > wreszcie z tym spokój
    > dlaczego :
    > 1. konwersja trwa baaaardzo długo

    Film mkv 720p 4,5gb na Laptopie z Turionem x2 2,2 i ATI 4530 jakieś 15 min.
    z napisami

    > 2. loteria odpali czy nie

    odpala, wystarczy wybrać w multiavchd odpowieni przycisk

    > 3. brak filmów w necie w AVCHD

    j.w konwersja

    Reszty nie komentuje. wystarczy włączyć Multiavchd i po wybraniu
    filmu/filmów (tak można razem skroić parę filmów naraz) i naciśnięciu
    START -> opcję TV/Camcorde (Pal /50Hz) ->obok opis
    "Output can be used with selected Panasonic Viera TV sets and Canon,
    Panasonic, JVC and Sony camcoders if transferred to SDHC card (no menu)"
    Prościej się nie da

    To co powstanie zgrywamy na kartę sdhc wsadzamy do slotu i powinno hulać.
    google+forum multiavchd powinno pomóc w przypadku problemów.

    5950 (20110313) __________