  • 1. Data: 2016-10-10 19:48:33
    Temat: Re: Partia pozwoli...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    >http://niusy.pl/9tw
    >:-)

    No i to jest ta Dobra Zmiana, ktora bedziemy zawdzieczac ... zobaczymy
    jak dlugo :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-10-10 19:54:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Oct 2016 19:48:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    >
    > No i to jest ta Dobra Zmiana, ktora bedziemy zawdzieczac ... zobaczymy
    > jak dlugo :-)
    >
    > J.

    Metoda na kozę. Najpierw mówimy stop aborcji, potem odkręcamy. Wszyscy
    się cieszą :)
    Najpierw mówimy - zlikwidujemy sekundniki, potem odkręcamy, wszyscy się
    cieszą :)
    Gimnazja - poczekamy, zobaczymy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2016-10-10 19:54:26
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > się cieszą :)
    > Najpierw mówimy - zlikwidujemy sekundniki, potem odkręcamy, wszyscy się

    najpierw damy 500+ a potem... :P

  • 4. Data: 2016-10-10 20:14:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...
    >Metoda na kozę. Najpierw mówimy stop aborcji, potem odkręcamy.
    >Wszyscy
    >się cieszą :)

    Kto wie. PiS juz przeciez zapowiedzial, ze pracuje nad trzecia, wlasna
    wersja ustawy.
    I bedzie sie pol spoleczenstwa cieszyc, ze tak malo srube przykrecili
    :-)

    >Najpierw mówimy - zlikwidujemy sekundniki, potem odkręcamy, wszyscy
    >się
    >cieszą :)

    U mnie juz odkrecili.
    Nie wszystkie - ale we Wroclawiu swiatlami steruja tramwaje i
    sekundniki trzeba bylo odkrecic, bo nigdy nie wiadomo, za ile sie
    swiatla zmienia.

    Odkrecono o ile pamietam jakis rok po przykreceniu :-(

    J.

  • 5. Data: 2016-10-10 20:59:42
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się cieszą :)
    > Najpierw mówimy - zlikwidujemy sekundniki, potem odkręcamy, wszyscy się

    o pomyśle 50km/h 24h na dobę w zabudowanym już słyszałem...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 6. Data: 2016-10-10 21:07:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    >o pomyśle 50km/h 24h na dobę w zabudowanym już słyszałem...

    Tak prawde mowiac ... podnosic predkosc w warunkach, kiedy pieszego
    trudno zauwazyc, a w dodatku pijani wracaja z dyskoteki ... taki sobie
    pomysl.
    No ale taki byl kompromis spoleczny, jak widac ciagle nie jest taki,
    aby podniesc za dnia do 60.
    Moze jakis czarny protest ? :-)

    A jak jeszcze dodadza do tego pierwszenstwo pieszego, to i 50 bedzie
    za duzo.
    Mam nadzieje przez kolejne 3 lata jednak nie wejdzie, albo w jakiejs
    zmienionej formie, aby pieszy jednak wiedzial, ze ma jeszcze na
    chodniku sie rozejrzec i upewnic.

    J.

  • 7. Data: 2016-10-10 21:24:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.10.2016 o 20:59, tck pisze:

    > o pomyśle 50km/h 24h na dobę w zabudowanym już słyszałem...

    I słusznie - tak naprawdę powinny być trzy standardowe ograniczenia -
    zabudowany (wychodzi na to że 50, bo nie ma specjalnie sensu, żeby było
    inaczej niż na całym kontynencie), poza zabudowanym (nich będzie 90 jak
    u innych) i autostrada/eska (powiedzmy 130). Jak gdzieś _trzeba_ dać
    inne, to trudno, ale powiny być to szczególne okazje.

    Shrek.

  • 8. Data: 2016-10-10 22:45:01
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    u innych) i autostrada/eska (powiedzmy 130). Jak gdzieś _trzeba_ dać
    inne, to trudno, ale powiny być to szczególne okazje.
    ---
    A jakby tak ... zamiast ograniczeń dać prędkość zalecaną :-)

    ... i zakazać tempomatów :-)